NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Unngå å bruke NorgesEnergi, her får du ikke hjelp av kundeservice hvis det ikke gjelder A 4 saker. Lite kunnskap/service på kundeservice. Jeg fikk ikke hjelp eller svar på e-post henvendelse. Personen på kundeservice var arrogant og i helt feil jobb.
Hei Solbjørg, Det er svært beklagelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Stort. sett fornøyd med service, men er vanskelig å komme i kontakt pr tlf. Tar lang tid, ofte flere dager
Hei Norvald, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi opplever for tiden stor pågang og beklager dersom du har opplevd lengre behandlingstid hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Burde hatt sammarbeid om installasjon av elbillader
Hei Dageinar, Vi takker så mye for ditt innspill og tar tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Får alltid gode råd. Hadde vært bra om bindingsprisen hadde vært rimelig for de med liten inntekt
Hei Hilde! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Behjelpelig,hyggelig og forståelig! Foruten de skyhøye strømprisene i dag,har vi vært kunder hos dere i mange år og fortsetter med det!
Hei May B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundekontakt skulle videreformidle mine spørsmål videre innover i organisasjonen, og skal komme tilbake med svar. Foreløpig er jeg fornøyd med det.
Hei Roald, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har en sak under behandling hos oss, vil vi kontakte deg så snart saken er ferdig behandlet. mvh Nina - NorgesEnergi
Tiber er mye enklere, NorgesEnergi prøver å selge en mengde tjenester og annet på Mine sider. Føles som de vil få meg som kunde at jeg ikke skal se det billigste og rimelige.
Hei Robert, Vi ønsker at du skal være fornøyd med strømavtalen din hos oss. Nylig har vi oppdatert våre strømavtaler slik at det skal være enkelt for å kunder å sammenligne avtalene sine mot andre leverandører, samt at man skal få rimeligst mulig avtale hos oss. Våre strømtjenester er selvsagt valgfrie og uten bindingstid. Dersom man ikke har behov for tjenestene kan disse enkelt fjernes via MinSide, eller ved å kontaket vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av avtalen din hos oss. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi