⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tja, hva skal man si…

Omtale av  Dageinar I

Burde hatt sammarbeid om installasjon av elbillader

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:50

Hei Dageinar, Vi takker så mye for ditt innspill og tar tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kundevennlig

Omtale av  Hilde

Får alltid gode råd. Hadde vært bra om bindingsprisen hadde vært rimelig for de med liten inntekt

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:49

Hei Hilde! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Service

Omtale av  May B

Behjelpelig,hyggelig og forståelig! Foruten de skyhøye strømprisene i dag,har vi vært kunder hos dere i mange år og fortsetter med det!

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:49

Hei May B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Grei samtale med kundekontakt

Omtale av  Roald F

Kundekontakt skulle videreformidle mine spørsmål videre innover i organisasjonen, og skal komme tilbake med svar. Foreløpig er jeg fornøyd med det.

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:48

Hei Roald, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har en sak under behandling hos oss, vil vi kontakte deg så snart saken er ferdig behandlet. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Mye reklame på Mine sider

Omtale av  Robert

Tiber er mye enklere, NorgesEnergi prøver å selge en mengde tjenester og annet på Mine sider. Føles som de vil få meg som kunde at jeg ikke skal se det billigste og rimelige.

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:47

Hei Robert, Vi ønsker at du skal være fornøyd med strømavtalen din hos oss. Nylig har vi oppdatert våre strømavtaler slik at det skal være enkelt for å kunder å sammenligne avtalene sine mot andre leverandører, samt at man skal få rimeligst mulig avtale hos oss. Våre strømtjenester er selvsagt valgfrie og uten bindingstid. Dersom man ikke har behov for tjenestene kan disse enkelt fjernes via MinSide, eller ved å kontaket vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av avtalen din hos oss. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Utrolig mye problemer som ikke løser seg

Omtale av  John N. L

Var fornøyd med norgesenergi i et år. Men plutselig så skjedde det mye feil på min strømkonto og ba om hjelp med å få det fiksa. Hver gang jeg ringte for å fortgang i saken, fikk jeg samme svar. Vi har sendt saken videre og vil bli løst snart.Etter 5 mnd hvor jeg måtte ringe å purre på at de måtte løse problemet, sa jeg opp min avtale der. De ga meg en latterlig kompensasjon etter så mye tull.

Svar fra NorgesEnergi
12.07.2022 15:44

Hei John, Det er svært beklagelig å høre at du har opplevd lang behandlingstid med din sak hos oss. Dersom du ønsker at vi tar en ny gjennomgang av saken må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Prismatch - ren løgn.

Omtale av  S

De matcher ikke prisen som markedsført. Brudd på markedsfører loven. Igjen!

Svar fra NorgesEnergi
05.07.2022 15:51

Hei S! Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med vårt prismatch-tilbud. Vilkår for prismatch er klare, og er til en hver tid tilgjengelig på vår hjemmeside og under skjemaet når man sender inn forespørsel på Min Side. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang på hvorfor ønsket avtale ikke er matchet mot. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR