NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig god veiledning og hjelp til å forstå hvordan dette fungerte.
Hei Elin S. J Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at vi har vært til hjelp og at informasjonen fra oss var forståelig. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg har sittet over 1 time i tlf. i tlf. kø hos Norgeseneregi. Hadde tlf. på høytaler og opplevde at forbindelsen ble brutt når jeg sto som nr. 4 i køen. Dette skjedde 2 ganger og førte til at jeg ga opp å ringe flere ganger. Makan har jeg aldri opplevd.
Hei Gunnar Vi synes det er leit å høre at du ikke kom i kontakt med vårt kundesenter. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi kjenner ikke til at det skal være noe hos oss som kan ha ført til at din samtale ble brutt. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i det. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ eller via epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
Ringte for å høre hvorfor jeg fikk så lite strømstøtte. Fikk beskjed om å ringe loen andre. Prøvde ikke å forklare meg eller prøve å finne det ut for meg.
Hei Gro H Vi synes det er leit å høre at du opplevde å ikke få den hjelpen du trengte hos oss. Når det gjelder strømstøtten er det din lokale netteier som ordner med denne. Dersom vi ikke fakturerer sammen med din netteier får vi dessverre ikke sett hva de har fakturert i strømstøtte og grunnlaget for dette. Dersom det er uenighet rundt strømstøtten er det også netteier man må ta kontakt med da vi ikke har mulighet til å gjøre noen korrigeringer på denne. Vi hjelper deg gjerne dersom det skulle være noen spørsmål rundt din faktura eller ditt kundeforhold hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg var dessverre dum nok til å tro på hva telefonselger sa da han bestemt hevdet at det utvilsomt ville være veldig lønnsomt for meg å bytte fra privat til bedriftsavtale, selv om jeg spurte om ulemper og forsøkte å forsikre meg om at det ikke var lureri. Jeg forklarte hvordan jeg ikke lengre driver enkeltpersonforetaket aktivt, men har det registrert for et og annet oppdrag i året ved siden av min dagjobb. Likevel gjentok han hvordan det var en kjempegunstig avtale med billigere priser, og jeg var heldig som hadde organisasjonsnummer slik at jeg enkelt kunne gå over til bedriftsavtale. Jeg forstår ikke hvordan selgere kan få seg til å si slikt vel vitende om at det har store negative konsekvenser for andres økonomi fremover. Jeg sa at dette var strøm i mitt private hjem og ikke noe selskap, at jeg kun har et enkeltpersonforetak med minimal aktivitet. Det viser seg at prisene han oppgav som billigere er uten mva, og såklart vet han at jeg da sitter igjen med langt større utgift på strøm med en bedriftsavtale, da jeg ikke får tilbake mva på strøm til privat bruk. Det ble jo da synlig på den første fakturaen, men da var angrefrist gått ut, og her sitter jeg med bindingstid på 12 mnd og oppsigelsestid på 6mnd (!). Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få råd fremover.
Hei Kristine. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt av oss. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] Mvh Monica - NorgesEnergi
Oversiktlig og grei faktura. Ingen skjulte kostnader. Digger gjennomfaktureringen. (Alt på en regning)
Hei Monica Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre fakturaen så enkel og oversiktelig som mulig for våre kunder og synes det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på den. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Vi synes det er vanskelig og uklart å se spottprisen i sann tid og lite oversiktlig på prisen videre på dagen og dagen derpå.
Hei Thorbjørn J På vår hjemmeside kan man kan få opp dagens Spotpris ved å søke på postnummer. Her vil man også kunne finne historiske priser om man skulle trenge det. Prisene finner du her: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Dersom man logger inn på min side vil man få opp en graf som viser prisene time for time gjennom hele døgnet. Rundt klokken 14.00 får man opp prisene for neste dag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker hjelp til å finne frem på min side. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
Utrolig dyre, holder ikke avtaler som du betaler for. de betaler ikke ut forsikring som de skulle(gratis strøm i 1 mnd ved sykemelding).De endret avtalen min fra spotpris til en veldig dyr fastpris avtale uten samtykke. Appen deres fungerer dårlig så det er vanskeligere å holde oversikt. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet
Heisann! Det var leit å høre at du opplever oss slikt. Vi har vilkår i forhold til hvordan forsikringen funker og du kan få klar info om hva forsikringen dekker ved å lese dem. Dette er en veldig god tjeneste for veldig mange, men det er også noen ganger krava dessverre ikke nås. Fastprisen kan vi ikke sette på deg, den eneste måten denne kan inngås er manuelt via tilbudet vårt inne på min side eller via mailen med tilbudet vi sender ut. Fastpris i et svingende marked kan slå ut begge veier. Tilbudene var veldig gode tidlig i året, men slo ikke like bra ut mot slutten. Appen vår er fortsatt relativt ny, og oppdateres bestandig. Funksjoner som du ikke finner på appen kan du finne inne på min side via nettsiden vår. Har du noen flere spørsmål kan du gjerne kontakte oss på telefon eller mail! Ha en fin dag videre. Mvh Morten NorgesEnergi