NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var dessverre dum nok til å tro på hva telefonselger sa da han bestemt hevdet at det utvilsomt ville være veldig lønnsomt for meg å bytte fra privat til bedriftsavtale, selv om jeg spurte om ulemper og forsøkte å forsikre meg om at det ikke var lureri. Jeg forklarte hvordan jeg ikke lengre driver enkeltpersonforetaket aktivt, men har det registrert for et og annet oppdrag i året ved siden av min dagjobb. Likevel gjentok han hvordan det var en kjempegunstig avtale med billigere priser, og jeg var heldig som hadde organisasjonsnummer slik at jeg enkelt kunne gå over til bedriftsavtale. Jeg forstår ikke hvordan selgere kan få seg til å si slikt vel vitende om at det har store negative konsekvenser for andres økonomi fremover. Jeg sa at dette var strøm i mitt private hjem og ikke noe selskap, at jeg kun har et enkeltpersonforetak med minimal aktivitet. Det viser seg at prisene han oppgav som billigere er uten mva, og såklart vet han at jeg da sitter igjen med langt større utgift på strøm med en bedriftsavtale, da jeg ikke får tilbake mva på strøm til privat bruk. Det ble jo da synlig på den første fakturaen, men da var angrefrist gått ut, og her sitter jeg med bindingstid på 12 mnd og oppsigelsestid på 6mnd (!). Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få råd fremover.
Hei Kristine. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt av oss. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] Mvh Monica - NorgesEnergi
Oversiktlig og grei faktura. Ingen skjulte kostnader. Digger gjennomfaktureringen. (Alt på en regning)
Hei Monica Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre fakturaen så enkel og oversiktelig som mulig for våre kunder og synes det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på den. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Vi synes det er vanskelig og uklart å se spottprisen i sann tid og lite oversiktlig på prisen videre på dagen og dagen derpå.
Hei Thorbjørn J På vår hjemmeside kan man kan få opp dagens Spotpris ved å søke på postnummer. Her vil man også kunne finne historiske priser om man skulle trenge det. Prisene finner du her: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Dersom man logger inn på min side vil man få opp en graf som viser prisene time for time gjennom hele døgnet. Rundt klokken 14.00 får man opp prisene for neste dag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker hjelp til å finne frem på min side. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
Utrolig dyre, holder ikke avtaler som du betaler for. de betaler ikke ut forsikring som de skulle(gratis strøm i 1 mnd ved sykemelding).De endret avtalen min fra spotpris til en veldig dyr fastpris avtale uten samtykke. Appen deres fungerer dårlig så det er vanskeligere å holde oversikt. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet
Heisann! Det var leit å høre at du opplever oss slikt. Vi har vilkår i forhold til hvordan forsikringen funker og du kan få klar info om hva forsikringen dekker ved å lese dem. Dette er en veldig god tjeneste for veldig mange, men det er også noen ganger krava dessverre ikke nås. Fastprisen kan vi ikke sette på deg, den eneste måten denne kan inngås er manuelt via tilbudet vårt inne på min side eller via mailen med tilbudet vi sender ut. Fastpris i et svingende marked kan slå ut begge veier. Tilbudene var veldig gode tidlig i året, men slo ikke like bra ut mot slutten. Appen vår er fortsatt relativt ny, og oppdateres bestandig. Funksjoner som du ikke finner på appen kan du finne inne på min side via nettsiden vår. Har du noen flere spørsmål kan du gjerne kontakte oss på telefon eller mail! Ha en fin dag videre. Mvh Morten NorgesEnergi
Samme regning som noen med hus på 300kvm som ikke sparer på strømmen , her er det under 100kvm og sparer som bare det …. Men får samme strømregningen på 9000!! Lureri !!
Heisann! Det var leit og høre at du opplever oss slikt. Du kan gjerne kontakte oss sånn at vi kan se hva det er som gjør din avtale dyrere en dem du kjenner. Vi har en del avtaler som kan gjøre at prisene vil variere måned til måned. Telefonnr vårt er 38100080 og du kan også sende skriftlig til [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Vi har opplevd å betale for mye på grunn sv feil gjort av NorgesEnergi og det har tatt mer en et halvt år å løse dette. Det har vært en dyr «reise»
Heisann Birgit! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du opplever oss slik. Hvis dere har betalt for mye og feilen ligger på vår side, så vil vi såklart ordne dette for deg. Ta kontakt med oss på telefonnr: 38100080 så kan vi vurdere hva den beste fremgangsmåten her blir. Mvh Morten NorgesEnergi
Elendig service av en uhøflig sørlandsmann. Var frekk og uproff. Gjør at vi ønsker å bytte leverandør. Vil anbefale å være litt forståelsesfull ovenfor kunden.
Heisann! Dette var ikke noe greit å høre! Vi tar slike saker veldig seriøst. Du kan gjerne ta kontakt med oss på nytt så kan vi registrere en ny klage sak angående behandlingen din. Forhåpentligvis kan vi gjøre noe for å gjøre deg fornøyd! Du kan også sende oss en mail med klagen også, mailen vår er: [email protected]. Mvh Morten NorgesEnergi