NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De kundebehandlerne som utgir seg for å være berettiget til å representere Norgesenergi og ha fullmakter til å inngå avtaler med forbrukere er ikke til å stole på. De utfører ikke avtalte oppdrag med meg som kunde ved å sjekke ut om at avtalen fortsatt er som den var ved inngåelse av den opprinnelige og første gjeldende avtalen med NORGESENERGI A/S som de har kopi av og lovet i telefonsamtale å på tilsendte e-poster i fra meg som viser min klager på hva angår at alle tilleggsgebyr som skulle tilbakeføres og slettes, slik som avtalt med den kundebehandleren som ba meg om å trekke i fra alle beløp på tilsendte faktura som var gebyr, jeg skulle så deretter bare sende inn en bankgiro med det netto beløp som jeg da kom frem til. Dette har jeg så utført etter mai mnd. 2021 men da sendte Norgesenergi A/S beløpene som dette angår over til sitt eget inkassoselskap LOWELL A/S for inkasso og med varsel om stenging av strømleveringen. Det gikk så langt at jeg ble truet med bruddgebyr av Norgesenergi A/S for de at jeg ville si opp min strømavtale på til-samen noe i overkant på kr 9000 for mine 3 abonnement. Her er noen av Tilleggsgebyrene ANNET= :FAKTURAGEBYR på kr 99,00 +25% MVA kr 24,75 = kr 123,75 ENERGIVAKTEN : kr 85, 00 /mnd. +25%MVA SMART BEDRIFT: kr 45, 00/mnd. VINTERTRYGGHET : kr 49,00/mnd. Dette er alle snikinnførte gebyrer som jeg ikke har fått noen varsel om og jeg vet ikke at jeg skriftlig har godtatt dette. !!!!!!!
Hei, Jostein! Basert på oppgitt informasjon virker du til å ha bedriftsavtale hos oss og det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon 38 10 00 81, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd på dine avtaler. Vår bedriftsavdeling har åpent mandag - fredag klokken 09.00 - 15.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Alt bra . Fornøyd med servicen jeg fikk . Alt å si det . Bare håper at det blir billigere etterhvert .
Hei Anne L. R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med oss i NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på. Vi krysser fingrene og håper også på rimeligere strømpriser. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Ble opplyst om 3 mnd bindingstid og ingen påslag. Fikk 6 mnd binding og påslag, ingen mulighet til å endre.
Hei, T. A. N! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
En god strømavtale til en gunstig pris. I tillegg får du informativ og vennlig forklaring på diverse valg som du kan ta.
Hei, Ågot H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Meget bra. Hyggelig dame som kunne det jeg lurte på.
Hei, Toreinar! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi og fikk god hjelp i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Han på kundecervice var hyggelig,og han ordnet mitt problem raskt og effektivt. Han forsto min kronglete forklaring også.Godt gjort!
Hei Ingrid R! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Silje, NorgesEnergi
Har flere målere på ulike steder i landet, og får en samlefaktura på alle med god oversikt over kostnadene til den enkelte måler. Litt dumt at det av og til kommer to faktura på samme måned, altså en i begynnelsen av måneden, og en i slutten sv måneden.
Hei Erik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med faktureringsmetoden du har hos oss. Vi har normalt produksjon av faktura mellom 6. og 15. hver måned, forutsatt at vi har mottatt nødvendige målerverdier og eventuelt nettleie på forbruk fra din netteier. Dersom faktura blir produsert seint en måned og tidlig neste måned kan forfallsdato falle innenfor samme måned. Mvh Silje, NorgesEnergi