NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig og kunnskapsrik kundehjelp som kan svare på du lurer på.
Hei Jarle D! Så godt å høre du fikk god hjelp når du var i kontakt med oss :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Hyggelige veiledere, at vi som gamle kunder får den beste avtalen jeg har vært kunde i 14,5 år. Vet dere om noen bedre? Y
Hei Yngvar B! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Grei strømavtale til lav pris Med Huseiernes Landsforbund blir prisen enda lavere. Kjapt og responsive kundesenter Ryddige fakturaer Har foreløpig ingen forbedrings områder
Hei Petter H. Ø! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Gode priser og kundeservice, trofast leverandører, til å stole på.
Hei Rita A! Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Linn - NorgesEnergi
Fikk god hjelp på kundestøtte. Helt problemfritt og ryddig!
Hei Karoline! Så godt å høre at du fikk så god hjelp! Vi setter veldig pris på din tilbake melding og ønsker deg en riktig god helg :) Nvh Linn - NorgesEnergi
Hvis du som meg tenker "hvor ille kan det være" og at den eneste forskjellen er logoen på regninga ville jeg fulgt med nå. Prisene er isolert sett greie nok (hvertfall i en kort periode), men den utstrakte og systematiske trakkaseringen de driver med skal ikke undervurderes, og den er svært utmattende. Jeg spurte senest igår svært pent om jeg kunne få slippe å få daglige telefonsamtaler med "gode tilbud" og oppfordringer til å "angi" venner og familie uten hell. Personen på kundeservice var veldig hyggelig og imøtekommende, men det hjelper ikke når telefonen ringer i ett sett allerede dagen etterpå. Jeg har blokkert samtlige nummer og adresser og rapportert som spam i de kanalene jeg kan. Allerede før jeg mottar første regning har jeg bytta, og håper jeg med loven i hånda kan be dem slette mine personopplysninger og aldri plage meg igjen. Ikke vær like dum som meg. Jeg leste her først og tenkte at det ikke kunne være så ille. Det er det. De ørene du eventuelt sparer på strøm, taper du om du lader mobilen din hjemme (for de gir seg aldri). Hold deg langt unna NorgesEnergi.
Hei Steffen! Takk for din tilbake melding! Vi kan slette ditt mobil nr fra våre ringelister hvis dette er ønsket, det kan ta noen dager før listene blir oppdatert. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så skal vi ordne. Mvh Linn - NorgesEnergi
Veldig hyggelig operatør å prate med blei også tilbudt billig mobil abonemang
Hei Sverre J.L! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi