NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ringer norgesenergi som jeg i flere år hatt og da var greit fornøyd med. Fikk den gjennom Huseiernes landsforbund med noe rabatt. Jeg var privatkunde da og skulle ha det nå også, samme som sist. Har ingen bedrift. Så får jeg tre ganger hver måned siden jeg byttet purring og varsel om inkasso. Jeg skjønner ikke noe?? Ringer til dem i dag. Og trykket på å bli oppringt da det var kø. Etter 2,5 timer ringer jeg igjen mens jeg snakket med dem og prøver å forklare ringer de. 2,5 timer. Jeg forklarer at jeg ikke noen gang har fått en regning hverken på nettet eller i papirform. Så sier personen men det er jo et bedriftsabonnement og det er visst også dyrere enn et privat abonnement. Jeg sier at jeg ba om et vanlig abonnement-privat- han gjentar bare det samme og ja jeg blir sint. Han sier han skal sette over til bedrift. Ja men sier jeg jeg kan ikke sitte å vente der og nå har jeg ventet i 2,5 timer her. Han sier de har kø der og. Jeg sier at jeg vil ha hjelpen nå. Da sier han at du er frekk og da legger jeg bare på sier han og det gjorde han. Dermed må jeg ringe i morgen til bedrift. Jeg ante ikke at de hadde noe som het bedrift og føler meg skikkelig lurt i tillegg til at der sitter det en ung "gutt" og svarer virkelig uhøflig selv om jeg ble sint må de ha så mye opplæring i hvordan de snakker med kunder slik at vi ikke blir sinte. Nå blir det et annet selskap. Ikke Norgesenergi!!
Hei Ingrid! Det var utrolig leit å høre om opplevelsen du har hatt vedrørende hjelp fra vårt kundesenter. Sånn skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss per epost til [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Du kan gjerne henvise til dette innlegget. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har vært i kontakt med kundeservice 4 ganger nå ang fakturagebyr som de skulle akreditere og ordne det slik at jeg ikke får papirfaktura i posten, men nå igjen ser jeg at jeg har fått papirfaktura i posten, en ny fakturagebyr og akreditering på de 3 fakturagebyrene som har forekommet pga inkompetanse hos Norges Energi! Altså hvor vanskelig skal det være å gjennomføre noe de sier de skal, angret på at jeg byttet! Ble ringt opp tre ganger etter hverandre etter jeg fikk strøm abb hos dem, da var det reklame og salgs tlf. Nei vurderer å bytte!
Hei Noshin M! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med hjelpen i forbindelse med eFaktura. Det stemmer at man må opprette eFaktura for å unngå papirfaktura og dermed fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected], så får vi undersøkt saken for deg. Mvh Anna, NorgesEnergi.
De gis feil priser når de prismatcher og er ikke samarbeidsvillige når de blir kontaktet. De fremstiller det som om det er kundens feil og de fraskriver seg alt av ansvar.
Hei Lene. Ved prismatch så følger vi prisen som er oppgitt i nettlenken til avtalen som blir tilsendt. Prismatch blir da beregnet ut ifra differensen mellom opprinnelig avtale du har hos oss og avtalen du ønsker prismatch imot. Prismatch fremkommer som en rabatt på din faktura. Du kan komme i kontakt med oss på epost [email protected] eller ring oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Ida - NorgesEnergi
Stort sett fornøyd. Har Norgesenergi både hjemme og på hytta. Spotpris virker bra.
Hei, Tor L! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi syns det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Ida - NorgesEnergi
NorgesEnergi har blitt for stort. De har tusenvis av ansatte og har et omfattende reklameapparat med lokkepriser, «garantier» osv. I realiteten betyr ikke prismatch ble som helst. Det holder ikke å fortelle dem at de er 2-3 ganger dyrere enn konkurrenter. De lokker med spotpris, men har høyt påslag og mange andre tullegebyrer som man ikke får godt nok forklart. MEN.. dette trekker dem opp fra 1 stjerne. De har rask og god kundeservice.
Hei Jo C. R. Spotprisen er ikke bestemt av strømleverandøren, og er derfor lik for alle strømleverandører. Vi oppdaterte strømavtalene våre i juni, så nå tilbyr vi avtalen Spotpris hvor du får spotpris på strømmen du bruker + en abonnementskostnad på kr 49,-/mnd. Avtalen har ingen ørespåslag. For at vi skal registrere Prismatch må vi ha vite hvilken avtale hos annen leverandør man ønsker Prismatch mot. Dette fordi vi må undersøke om avtalevilkår er i henhold til våre vilkår for Prismatch. Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Legger på tillegg man aldri har spurt om (100% fornybar elektrisitet!) De har sendt regninger til feil person i 4 måneder. Etter 4 samtaler med kundeservice så har vi nå byttet ut til konkurrent. Spot prisen ligger 20% over andre grunnet ymse tillegg i spot prising. Et mer useriøs selskap skal du lete lenge etter. Styr unna!
Hei Arny. Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Det skal gis tilstrekkelig med informajon samt takket ja til før 100% fornybar energi blir registrert i avtalen. Ta gjerne kontakt slik at vi kan undersøke dette. Faktura blir sendt til fakturaadressen som er oppgitt eller via eFaktura. Om eFaktura er registrert på en annen person så må h*n selv avslutte den før den kan opprettes på nytt i din nettbank. Vi, på lik linje som andre leverandører, følger spotprisen som er oppgitt på Nordpool. Mvh Ida - NorgesEnergi
Så dere klarer ikke matche avtaler som tilbyr det.. bytt.no ta høyde for prismatch! Ikke bare NE som tilbyr det!
Hei Arne! Det stemmer at vi tilbyr prismatch :) Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. Da må du bare sende oss link til avtalen du vil matche så order vi prismatch for deg i 30 dager. Etter 30 dager kan du benytte deg av ny prismatch om ønskelig. Du kan komme i kontakt med oss på epost [email protected] eller ring oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Kate, NorgesEnergi