NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med kundeservice 4 ganger nå ang fakturagebyr som de skulle akreditere og ordne det slik at jeg ikke får papirfaktura i posten, men nå igjen ser jeg at jeg har fått papirfaktura i posten, en ny fakturagebyr og akreditering på de 3 fakturagebyrene som har forekommet pga inkompetanse hos Norges Energi! Altså hvor vanskelig skal det være å gjennomføre noe de sier de skal, angret på at jeg byttet! Ble ringt opp tre ganger etter hverandre etter jeg fikk strøm abb hos dem, da var det reklame og salgs tlf. Nei vurderer å bytte!
Hei Noshin M! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med hjelpen i forbindelse med eFaktura. Det stemmer at man må opprette eFaktura for å unngå papirfaktura og dermed fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected], så får vi undersøkt saken for deg. Mvh Anna, NorgesEnergi.
De gis feil priser når de prismatcher og er ikke samarbeidsvillige når de blir kontaktet. De fremstiller det som om det er kundens feil og de fraskriver seg alt av ansvar.
Hei Lene. Ved prismatch så følger vi prisen som er oppgitt i nettlenken til avtalen som blir tilsendt. Prismatch blir da beregnet ut ifra differensen mellom opprinnelig avtale du har hos oss og avtalen du ønsker prismatch imot. Prismatch fremkommer som en rabatt på din faktura. Du kan komme i kontakt med oss på epost [email protected] eller ring oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Ida - NorgesEnergi
Stort sett fornøyd. Har Norgesenergi både hjemme og på hytta. Spotpris virker bra.
Hei, Tor L! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi syns det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Ida - NorgesEnergi
NorgesEnergi har blitt for stort. De har tusenvis av ansatte og har et omfattende reklameapparat med lokkepriser, «garantier» osv. I realiteten betyr ikke prismatch ble som helst. Det holder ikke å fortelle dem at de er 2-3 ganger dyrere enn konkurrenter. De lokker med spotpris, men har høyt påslag og mange andre tullegebyrer som man ikke får godt nok forklart. MEN.. dette trekker dem opp fra 1 stjerne. De har rask og god kundeservice.
Hei Jo C. R. Spotprisen er ikke bestemt av strømleverandøren, og er derfor lik for alle strømleverandører. Vi oppdaterte strømavtalene våre i juni, så nå tilbyr vi avtalen Spotpris hvor du får spotpris på strømmen du bruker + en abonnementskostnad på kr 49,-/mnd. Avtalen har ingen ørespåslag. For at vi skal registrere Prismatch må vi ha vite hvilken avtale hos annen leverandør man ønsker Prismatch mot. Dette fordi vi må undersøke om avtalevilkår er i henhold til våre vilkår for Prismatch. Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Legger på tillegg man aldri har spurt om (100% fornybar elektrisitet!) De har sendt regninger til feil person i 4 måneder. Etter 4 samtaler med kundeservice så har vi nå byttet ut til konkurrent. Spot prisen ligger 20% over andre grunnet ymse tillegg i spot prising. Et mer useriøs selskap skal du lete lenge etter. Styr unna!
Hei Arny. Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Det skal gis tilstrekkelig med informajon samt takket ja til før 100% fornybar energi blir registrert i avtalen. Ta gjerne kontakt slik at vi kan undersøke dette. Faktura blir sendt til fakturaadressen som er oppgitt eller via eFaktura. Om eFaktura er registrert på en annen person så må h*n selv avslutte den før den kan opprettes på nytt i din nettbank. Vi, på lik linje som andre leverandører, følger spotprisen som er oppgitt på Nordpool. Mvh Ida - NorgesEnergi
Så dere klarer ikke matche avtaler som tilbyr det.. bytt.no ta høyde for prismatch! Ikke bare NE som tilbyr det!
Hei Arne! Det stemmer at vi tilbyr prismatch :) Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. Da må du bare sende oss link til avtalen du vil matche så order vi prismatch for deg i 30 dager. Etter 30 dager kan du benytte deg av ny prismatch om ønskelig. Du kan komme i kontakt med oss på epost [email protected] eller ring oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Kate, NorgesEnergi
Rimelig strøm, fleksible betalingsløsninger. Hyggelige på telefon, men ikke god nok oversikt til å svare fullt ut der og da. Følger imidlertid opp.
Hei, Kristine! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh, Truls - NorgesEnergi