NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har alt allerede gitt vurderingen min, og den er om at dere er pålitelige.
Hei Thor O! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Mvh Kate, NorgesEnergi
føler meg lurt, inngikk avtale om gul elkjøpspot og leste på bytt.no at denne avtale var rapportert tinn til forbrukerrådet , blir nok mest sannsynlig at jeg bytter leverandør, det er greit å være billig i begynnelsen for så å skru opp prisen etterpå
Hei Kjell A, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Sier de har prisgaranti men innfrir ikke. Finner måter å lure seg unna på. Bare å holde seg langt unna. Meldt de inn til klagenamnda.
Hei Joachim, Som kunde hos NorgesEnergi skal du være trygg på at du har en god strømavtale. Vi tilbyr derfor fordelen Prismatch. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. For mer informasjon rundt Prismatch kan du lese her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Kate, NorgesEnergi
Etter å ringe dere i dag, ble jeg positivt overrasket. Dere svarte fort på telefon. Og den kundeveilederen som jeg snakket med. Kunne faget sitt veldig godt. Lett å snakke med, og kom med gode forslag for at strømmen min skulle bli billigere. Helt topp tommel opp👍👍👍
Hei Morten N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Oppfordre andre til å bli kunde hos dere.det er mange kamerater som ville som kunde hos dere.
Hei Bashir! Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Lett forståelige regninger. Kundeservise svarer raskt om jeg trenger hjelp med noe. Bra nettside.
Hei Catrine! Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!
Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi