NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ringe dere i dag, ble jeg positivt overrasket. Dere svarte fort på telefon. Og den kundeveilederen som jeg snakket med. Kunne faget sitt veldig godt. Lett å snakke med, og kom med gode forslag for at strømmen min skulle bli billigere. Helt topp tommel opp👍👍👍
Hei Morten N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Oppfordre andre til å bli kunde hos dere.det er mange kamerater som ville som kunde hos dere.
Hei Bashir! Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Lett forståelige regninger. Kundeservise svarer raskt om jeg trenger hjelp med noe. Bra nettside.
Hei Catrine! Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!
Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
De er i en tett konkurranse med andre kraftleverandører men har evnen til å lytte og tilpasse produktene til kundens ønsker.
Hei Trond Ø! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!
Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi
God og vennlig forklaring på spørsmål ang faktura og strømpris En skikkelig hyggelig svensk medarbeider
Hei Frøydis! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi