NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Verste selskapet jeg har vært borti noensinne. Unnlot å sende viktig informasjon vedrørende strømavtale, men legger seg aldeles ikke flate, er heller arrogante og SÆRDELES dårlig på kundeservice. Skjønner ærlig talt ikke at de får lov til å holde på. Hører stadig om bekjente som blir regelrett trakassert på tlf av aggressive selgere herifra. Aldri mer Norges Energi.
Hei Challe! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er så dårlig. Vi vil gjerne ta en titt på hva som har skjedd. Ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], og henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Dersom man for et tilbud via Elkjøp om NorgesEnergi blir en aldri kvitt dette etterpå. Jeg har aldri hatt noe strømleverandør siden 2010 og får likevel krav om å betale fordi Elkjøp har blandet interessen for NorgesEnergi. Dette juks og bedrag...
Hei Paul! Ettersom man får en rabatt ved avtaleinngåelse på Elkjøp, får man også en bindingstid på 9 måneder. Dersom man bryter bindingstiden før den er over vil man få et bruddgebyr tilsvarende rabatten man fikk. Dersom du ønsker at vi ser nærmere på hva som har skjedd i ditt tilefelle, kan du gjerne kontakte oss per telefon 381 00 080 eller e-post [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Eg var kunde slutta å ble lokket tilbake, skulle få en avtale som bare store bedrifter har . Eg ble ikkje infomert i vilkårene i avtalen eg skulle få som er løgn kunne hatt 10 øre bedre pris pr kvh hos andre på toppen av alt får eg 123,- i faktturakostnader, før fekk eg di på mail nå makta di ikkje det mer Norges grådigeste. Idag når eg ville slutte ble eg infomert av vilkårene litt sent andre driver seriøst å sender mail med alt i avtalen så en kan lese før en ingår avtale. Her bare løgn hvor bra det skal bli ligg unna dette.
Hei! Det var leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Dersom du ønsker at vår bedriftsavdelinge ser nærmere på dette kan du kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Rett og slett dyreste strømmen i Norge. Jeg lot meg overtale en periode til, selvom jeg egentlig hadde byttet. Men nå er jeg ferdig med «Norges energi» for godt
Hei Vegar! Det var trist å høre. Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Vi vil gjerne ta en titt på avtalen din for å se om du har den avtalen som passer ditt forbruk best, og se om det er noe vi kan gjøre. Dersom du ønsker dette kan kontakte oss per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Erfaringene med NorgesEnergi er dessverre helt forferdelige. - Ble kontaktet av selger på boligmesse. Der oppgir jeg at jeg har en spotavtale med 7 øre påslag i dag. Selger skriver ned på en lapp hvor mye jeg kan spare ved å bytte, der han finner frem dagens spotpris og skriver ned 48 øre (som prisen var den dagen) og regner ut hva besparelsen på 48 øre (spotpris) er mot 55 øre (min gamle avtale med påslaget) med mitt forbruk. I bekreftelseseposten jeg får etter oppstart av abonnement står det ingen ting om at abonnementet jeg er satt opp på har variable pris på 60.99 øre (og ikke spotpris som selger viste meg), dette ser jeg først når jeg senere logger inn på mine sider. - Selger oppga flere ganger gjennom samtalen at det ikke var noen fastavgifter i abonnementet. Likevel setter han opp "sparepakken" som koster 49 kroner per måned i abonnementet. Ser i ettertid at sparepakken er nevnt innimellom all reklame i bekreftelsesmailen jeg fikk. Men på mine sider sto det ingen oversikt over hva mine abonnement kostet, så prisen var godt gjemt. Kort oppsummert. Selgerene her selger helt andre abonnement enn det du faktisk får. Videre har de minst informative bekreftelsesmailen/mine sider jeg har vært borte i, der de gjør sitt for å tåkelegge hva det man er satt opp på koster.
Hei Anders! Det var leit å høre at du har fått en slik opplevelse av NorgesEnergi. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. kontakt oss gjerne per tlf.: 38 10 00 80 eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Som leverandør av strøm skal man ikke legge politisk tilhørighet som en grunn til boikott! +Dårlige priser og elendig kundeservice gjorde valget om å bytte enkelt.
Rabatt på Elkjøp hvis man bytter - husk å lese all info = IKKE bytt til NorgesEnergi!!! De lurer deg, og til slutt sitter du i fellen. De vinner i rettsapparat fordi de kan hevde at du må betale for strøm som er levert!
Hei! Det var leit å høre at du ikke var fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og synes det er trist at du har denne oppfattelsen. Når det gjelder avtaleinngåelsen via Elkjøp har vi forsøkt å ha all informasjon stående på paden man signerer på. Dersom du har innspill angående dette, Send oss gjerne en e-post til [email protected], legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.