NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt
Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gode samtaler. Har ingen dårlige erfaringer. Ikke behov for å bytte utenom prisen
Hei, Helge R! Så flott å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Mine erfaringer med norgesenergi.no har alltid vært positive. Forutsigbart og god kundeservice. Alt i alt tilfreds med mitt valg av strømleverandør
Hei, Monica! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gode avtaler (priser) God kundebehandling: vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere Gode sider (‘mine sider’) for egenoppfølging
Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Responstid / kundeservice kan forbedres Oppgitt feil åpningstider på nettsidene for kundeservice. Unødvendig
Hei Ola l! Grunnet de høye strømprisene, prognosene for strømprisen fremover samt støtteordningen fra staten er det dessverre til tider noe lenger svartid enn vi ønsker å tilby. Vi jobber hver dag for å forbedre svartiden vår. Hyggelig å se at du ellers er fornøyd med NorgesEnergi - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kjøpte også produkt gjennom Elkjøp og opplevde å bli satt på dyrere pris etterhvert uten informasjon. Har akkurat samme erfaring som skuffet kunde. Kommer ingen vei med klage heller. Styr unna Norgesenergi
Heisann Maria! Tidligere hadde vi en avtale med elkjøp som automatisk ble flyttet over til strøm til spotpris etter avtaleperioden var over. Dette er en avtale vi har hatt med elkjøp over en lengre periode, denne avtalen er nå endret slik at du får vår beste spotpris avtale under perioden og etter. Gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg! Mvh Morten NorgesEnergi
Kundebehandler var svært innstilt på å hjelpe meg.
Hei, Jorunn! Gleder oss å høre at du fikk god hjelp av kundebehandler ved kontakt med vårt kundesenter :) Mvh, Truls - NorgesEnergi