Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg trenger sårt å få kontakt med dere

Omtale av  Liv I. N

Det har vært et godt samarbeide, men nå trenger jeg å inngå ny strømavtale for om mulig bedre enn den jeg har i dag. Trenger en rimeligere avtale på strøm. jeg kan treffes på telefon

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2022 15:18

Hei Liv, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt samarbeid. :) Vi hjelper deg gjerne med endring av avtale, og du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller per e-post til [email protected]. Mvh Silje, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Elendig service. har ventet på tlf i snart 1 time. Finner ikke min side for å se fakt.og strømforbru

Omtale av  Mette

Ventet 1 time for så å bli brutt på tlf. Når j forsøker å gå på min side får j spørsmålet om jeg ønsker ny avtale etc men ingen info om min avtale idag, strømforbuk etc.

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2022 15:16

Hei Mette, Vi opplever for tiden stor trafikk til vårt kundesenter, noe som fører til lenger ventetid enn normalt. Beklager ulempene dette medfører. Du kan også nå oss på e-post: [email protected]. På telefon og e-post kan vi sende deg informasjon du trenger, og hjelpe deg med Min Side. Mvh Silje, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Strømpriser - helt uforståelig

Omtale av  Bjørn E

Endret avtale uten melding. Nylig mottatt beskjed om at endring var feil og blir ført over på gammel avtale.

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2022 15:10

Hei, Som en del av arbeidet med å forenkle produktporteføljen flyttet vi i høst kunder fra gamle strømavtaler,som ikke lenger er i salg, over til en tilsvarende avtale. De av våre kunder som ble flyttet, ble varslet på forhånd i henhold til varslingsfristen og informert om flyttingen. Nå har Forbrukertilsynet gjort oss oppmerksom på at varsling og informasjon ikke er tilstrekkelig. Vi må innhente aktivt samtykke fra kundene for å kunne endre produkt. Det gjelder også gamle strømavtaler som ikke lenger er i salg. Vi beklager at dette ikke har blitt gjort på rett måte, og vi retter oss etter tilsynets anmerkning og innfører nye rutiner som ivaretar kravet til aktivt samtykke. De som allerede er overflyttet til nye produkter, flyttes tilbake til opprinnelig avtale. Det betyr at alle kunder vil få tilbake sin gamle strømavtale, uten at de trenger å foreta seg noe. De vil få faktura for november i tråd med sin opprinnelige avtale. Mvh Silje, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Jeg snakket med dere mange gange at dere skale sende faktura med diagtal post elle e post dere sa ne

Omtale av  Tesfamichael L. T

Det er bra å hjelpe strømstøtte og at dere hjelpe meg å betale litt senere grunn lønn den er bra andre siden først eg snakket med dere om faktura at dere skal sende meg sommer gratis frakt eller 49 kr men jeg betalte hvert måne og også det er veldig høy pris hvert måne jeg var vestland energi og betale mindre nå jeg betale nest samme leier hus

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2022 14:49

Hei, Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 10 00 80 eller per e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med din henvendelse. Mvh Silje, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Jan F. K

Fikk tilbudom jevn strømpris og endte opp med tredobbelt pris i forhold til spotpris i oktober

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2022 14:53

Hei, Ut fra det du skriver forstår jeg det slik at du valgte fastpris gjennom vårt produkt, Prissikring. Det er alltid usikkerhet knyttet til å binde prisen. Prisnivået på strøm i høst har i tillegg vært ekstra vanskelig å forutse. Vi sender vanligvis ut tilbud for fastprisperioden et par uker før perioden starter. Det er først i ettertid det er mulig å se om det lønnet seg eller ikke, men Prissikring handler først og fremst om den forutsigbarheten du får. Det har vært gunstig å ha Prissikring i flere perioder i år, men som sagt – det er primært en forutsigbarhet man kjøper. Mvh Silje, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utydelig hva som gjelder

Omtale av  Ingar

De endrer stadig sine avtaler. I høst avviklet de "Gul spotpris" og flyttet oss til "Strøm til spotpris". Her var fastbeløp 49 kr/mnd og påslag 5,99 øre pr/kWt. Her fikk de selvsagt mye klager. Nå har de gjenopprettet "Gul spotpris" med fastbeløp 39 kr/mnd og påslag 5,99 pr/kWt. Gul Spotpris hadde i sin tid 0 i fast påslag og 2,09 pr/kWt. Så har de endret frem og tilbake en rekke ganger. Går du på www.bytt.no for å sammenlikne er std avtalen til NorgesEnergi Spotpris med 49/mnd i fast påslag og 0 pr/kWt. Dette gir selvsagt utslag. Prøver du å ringe NE er det over en time i kø. Chaten deres er visst bare for bestilling. Til sammenlikning finnes det vesentlig billigere leverandører med 0 i fast påslag og 0/kWt. Jeg bytter.

Svar fra NorgesEnergi
07.12.2022 13:14

Hei Ingar, Vi beklager at produktflyttet ikke har blitt gjort på rett måte, og vi retter oss etter Forbrukertilsynets anmerkninger og innfører nye rutiner som ivaretar kravet til aktivt samtykke. De som allerede er overflyttet til nye produkter, flyttes tilbake til opprinnelig avtale. Det betyr at alle kunder vil få tilbake sin gamle strømavtale, uten at de trenger å foreta seg noe. De vil få faktura for november i tråd med sin opprinnelige avtale. På Min Side kan man når som helst selv endre avtale til vår avtale Spotpris dersom ønskelig. Denne avtalen har ingen påslag, kun en fast abonnentspris på 49 kr/mnd. Mvh Silje, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Blant de beste

Omtale av  Kjell

God total oversikt, fortløpende oppdateringer gir forutsigbar oversikt.

Svar fra NorgesEnergi
06.12.2022 11:07

Hei Kjell! Takk for en hyggelig anmeldelse. Denne tar vi til oss. Vi håper du får en fortsatt god opplevelse med NorgesEnergi og du er alltid velkommen til å ta kontakt med vårt kundessenter dersom det skulle være noe :) Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR