NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved bestilling og samtale var jeg klar på kun spotpris. Plutselig oppdager jeg at jeg betaler for tilleggsavtaler fordi jeg ikke har sagt nei til et tilbud de har kommet med. Den opprinnelige sms har ikke jeg på min mobil, hvor er den? Jeg kan dessverre ikke finne hva de tilbød, men jeg antar det er det vi snakket om. Som jeg bekreftet.jeg har fått sms tilsendt nå og der står hovedavtale og tilbud om tilleggsavtale og for å få hovedavtale skal jeg bekrefte med ordet strøm. Og dermed har jeg bekreftet tilleggsavtaler som jeg spesifikt i samtale ned saksbehandler sa at jeg ikke skulle ha! Dette er tilsnikelse og du fanges hvis du overser sms fra 2240 hvem nå det er? Eller du tenker - dette skal jeg ikke ga så jeg svarer ikke. - en sms som kom nå nettopp som lurte på om jeg skulle ha fastpris? Da skulle jeg bekrefte. Nei skal ikke ha det- jeg bestilte jo spot pris. Ikke visste jeg at de tok seg betalt for fast pris i mnd at de skulle tilby meg dette! Jeg ringte og skulle si opp Norgesenegi i okt 22 og ble allikevel med tydelig beskjed om spotpris. Hvorfor skulle jeg bestille fastpris prisstiging da? Jeg kom jo fra en form for prissikring avtale? Og grønn energi har jeg sagt nei til alltid så lenge ingen kan fortelle meg hvordan strømmen i kablene finner ut av hvordan de sender grønn energi til meg og svart energi til naboen når strømmen går i samme kabel. Og forsikrings avtale på betalings dyktighet trenger jeg ikke. I tillegg pleier jeg å si nei til alle gratis tilbud hvor jeg aktivt må si opp etter prøvetiden. Jeg vil ikke ha det fordi jeg glemmer det! Nei så en av de første dagene skal jeg nå funke annen leverandør og aldri mer Norgesenergi!
Hei Tove K! Jeg syns det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen av vårt selskap. Vi prøver selvfølgelig ikke å lure kundene våre, det er derfor alle avtaler og tilleggstjenester må bekreftes for å kunne bli akseptert. Grunnet markedsføringsloven må vi ha en uttrykkelig melding om godkjennelse av tjenester. Ut i fra det du skriver, virker det som at du allerede har vært i kontakt med vårt kundesenter, men håper du kan ta kontakt med oss på e-post slik at vi kan se på saken din en gang til. Du kan sende oss en mail til [email protected]. Mvh Rebecca/NorgesEnergi
Forståelse for vår hendelse. Den mannlige hjelperen vår, var forståelig på flere en 1 måte. Så fortsett gjerne med det.
Hei Leifrunar. Takk for en veldig hyggelig kommentar om vårt kundesenter. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi
Forekommrn og behjelpelig, hyggelig representant for Norges Energi
Hei Kjell! Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter veldig pris på kommentarer som dette. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi
Umulig å få gjort endring på nett. Mer enn en time ventetid på telefon.
Hei Gil. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ikke får gjort endringer på Min Side. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Rebecca NorgesEnergi
Styr unna. Blitt lurt inn i lang avtale. Juger og bryr seg lite om kundene.
Hei! Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, dersom det er noe du ikke er fornøyd med da du var kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi
Byttet strøm og tlf over til norges energi og angret mer eller mindre med engang. Veldig dårlig app som er veldig uoversiktlig og når jeg prøvde og få kontakt med kundeservice er dem frekke og veldig lite løsningsorientert. Kan ikke andbefale dem i det hele tatt Og når man bytter midt i mnd så tar dem betalt for hele måneden noe som er veldig uprofesjonelt
Hei! Det var trist å høre at du har en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter dersom det er noe du ikke er eller ikke var fornøyd med som kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Mvh NorgesEnergi
Hva du enn gjør så rot deg ALDRI borti dette selskapet! De klarer ikke å rydde opp i eget rot og bryr seg nada om kundene
Hei! Det var trist å høre at du har en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter dersom det er noe du ikke er eller ikke var fornøyd med som kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi