NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og god hjelp kom fort igjennom og hyggelige personer å snakke med.
Hei Jan J, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Fornøyd med service og bra informasjon og får veiledning
Hei Vo N, Tusen takk for koselig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin dag, og god helg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Hadde en kundeservice opplevelse som etterlot meg med en følelse av å ha verdi som kunde, jeg opplevde respekt og forståelse av en strålende kundebehandler. Takk!!
Hei Therese E.P, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Ønsker deg en god helg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blir alltid møtt av positive og servile saksbehandlere.
Hei Bjørn R, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Bedre system på faktura. Har ikke fått melding om innbetalinger
Hei Helge F, Vi setter alltid stor pris på tilbakemelding, da vi alltid ser etter muligheter til å forbedre oss. Dersom du har spørsmål vedrørende faktura, må du gjerne ta kontakt per tlf 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post: [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det står på hvem som svarer , hvis en svare og har ingen peiling selvfølgelig han eller hun kan ikke svare , men totalt Norges energi , bra selskap
Hei Khafaf, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Har også samme opplevelse som Anders skriver om ndg Norges Energi og dyre Topp10 garantier. Opplever at selskapet bruker misvisende markedsføringsstrategier på Bolig Messe, Elkjøp osv til å verve deg inn i dyre strømavtaler. Hadde sendt en skriftlig henvendelse til NE 1.1.21 om en prismatch avtale som ble oppdaget litt sent grunnet dårlig bemanning. Fikk beskjed om at prismatchen kun gjaldt fra den dagen henvendelsen ble oppdaget, og ikke fra 1.1. Håpløst! I mellomtiden fikk jeg et tilbud fra et annet selskap med pristak under vintermånedene- noe NE ikke kunne prismatche. Har kun dårlige opplevelser med NE frem til nå dessverre. Styr unna!
Hei Kevin, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvfølgelig ikke. NorgesEnergi har mange ulike strømavtaler, slik at vi skal kunne tilby strømavtale tilpasset hver enkeltes behov. Topp 10-garanti er en variabel avtale og prisen endrer seg derfor langsommere enn i spotprisavtalene. Det vil si at du typisk betaler litt mer når markedsprisen er på vei ned, og litt mindre når den er på vei opp. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. Det har dessverre vært uvanlig stor pågang i julen, og vi har derfor hatt noe lengre behandlingstid, det beklager vi. Vi har dessverre ikke mulighet til å registrere prismatch tilbake i tid, og prismatch vil derfor registreres så snart e-posten blir behandlet. Man kan derimot også kontakte oss per telefon 38 10 00 80, da vil vi registrere prismatch samme dag. Dersom du er misfornøyd med din avtale hos oss, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss slik at vi sammen kan finne en avtale du blir fornøyd med. Henvis gjerne ti dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi