NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bedre system på faktura. Har ikke fått melding om innbetalinger
Hei Helge F, Vi setter alltid stor pris på tilbakemelding, da vi alltid ser etter muligheter til å forbedre oss. Dersom du har spørsmål vedrørende faktura, må du gjerne ta kontakt per tlf 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post: [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det står på hvem som svarer , hvis en svare og har ingen peiling selvfølgelig han eller hun kan ikke svare , men totalt Norges energi , bra selskap
Hei Khafaf, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Har også samme opplevelse som Anders skriver om ndg Norges Energi og dyre Topp10 garantier. Opplever at selskapet bruker misvisende markedsføringsstrategier på Bolig Messe, Elkjøp osv til å verve deg inn i dyre strømavtaler. Hadde sendt en skriftlig henvendelse til NE 1.1.21 om en prismatch avtale som ble oppdaget litt sent grunnet dårlig bemanning. Fikk beskjed om at prismatchen kun gjaldt fra den dagen henvendelsen ble oppdaget, og ikke fra 1.1. Håpløst! I mellomtiden fikk jeg et tilbud fra et annet selskap med pristak under vintermånedene- noe NE ikke kunne prismatche. Har kun dårlige opplevelser med NE frem til nå dessverre. Styr unna!
Hei Kevin, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvfølgelig ikke. NorgesEnergi har mange ulike strømavtaler, slik at vi skal kunne tilby strømavtale tilpasset hver enkeltes behov. Topp 10-garanti er en variabel avtale og prisen endrer seg derfor langsommere enn i spotprisavtalene. Det vil si at du typisk betaler litt mer når markedsprisen er på vei ned, og litt mindre når den er på vei opp. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. Det har dessverre vært uvanlig stor pågang i julen, og vi har derfor hatt noe lengre behandlingstid, det beklager vi. Vi har dessverre ikke mulighet til å registrere prismatch tilbake i tid, og prismatch vil derfor registreres så snart e-posten blir behandlet. Man kan derimot også kontakte oss per telefon 38 10 00 80, da vil vi registrere prismatch samme dag. Dersom du er misfornøyd med din avtale hos oss, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss slik at vi sammen kan finne en avtale du blir fornøyd med. Henvis gjerne ti dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
En enkel måte å holde seg orientert over forbruk, enkel å regulere autotrekkene dine.
Hei Mette H! Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg har inntil nylig hatt bedriftsabonnement. Det positive er at det later til å være gunstig priset. Men det skal sies at selv i perioder hvor strøm i Norge var rekordbillig, så synes jeg hele tiden jeg har hatt samme regning. Det kommer visst av at NorgesEnergi med mitt abonnement handler strøm lenge i forveien. Fair enough. Så det negative. Først, det jeg trodde var 6 mnd bindingstid var i virkeligheten oppsigelsestid. Abonnementet løper derfor 6 mnd etter man har sagt opp. Da jeg fant ut dette, sa jeg opp på dagen. Et år etterpå tegner jeg abonnement hos ny leverandør (Tibber). Jeg blir ringt opp av Norgesenergi, som først påstår at fordi jeg har oppsigelsestid blir det straffegebyr. Jeg påpeker at jeg sa opp i desember i fjor, da fikk tonen en litt annen lyd. Bare litt. Fyren pusher og pusher, sier at Tibber har mye dårligere priser fordi NorgesEnergi handler til under innkjøpspris. Jeg sier at jeg liker at Tibber er automatisk, og at jeg liker at jeg har full oversikt over strømforbruket i sanntid, via appen deres. Selgeren påstår at den appen er spennende i to uker, deretter vil jeg aldri bruke den igjen. Jeg sier jeg liker å ha oversikt over forbruket. Han mener at det er unødvendig. Man vet jo allerede hva som bruker mest strøm. Når man lager mat, og vasker klær. Jeg sier jeg har elbil og liker at appen lar meg automatisk lade i tider på døgnet når strømmen er billigst. Selger hevder det ikke betyr noe. Prisene varierer ikke spesielt mye i løpet av et døgn, og NorgesEnergi er billigst uansett. Jeg sier at det kan så være, men nå vil jeg prøve dette en periode. Selger mener jeg er i ferd med å gjøre en tabbe, men at jeg er velkommen igjen som kunde ved en senere anledning. Jeg har opplevd masete strømselgere før, min erfaring er at NorgesEnergi er blant de verste.
Hei Geir, Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen, det er ikke greit! Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det stemmer at noen av våre utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Dette er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Håper du vil kontakte vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Raskt kundeservice og enkel tilgang til data og selvbetjening
Hei Christian S! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Altid hjelpsom og forståelsesfulle god service på tlf, mail og altid vist hjerterom
Hei Kirsten! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi