NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig avtale med negativt påslag. Oversiktlige fakturaer
Hei, Roald. Tusen takk for hyggelige ord. Vår Webspot-avtale er det mange som er fornøyde med, og det er VI fornøyd med. :-) Ha en fin dag videre, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Elendig stabilitet, nettet forsvinner flere ganger i løpet av dagen Lang ventetid på kundeservice. Husk å melde oppsigelse 2 måneder før du skal bytte ellers er du tvunget til å betale for 2 ekstra måneder også!
Hei, Daniel. Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale av oss. Det gir oss anledning til å se oss selv utenfra, og dermed forbedre oss på de områdene som våre kunder er opptatte av. :) Det hjelper oss til å bli best på kundeservice! Det gjør oss vondt å høre at du opplever ustabile tjenester fra oss. Vi garanterer at du har stødig fiberlinje og den hastigheten du betaler for når du er tilkoblet internett med kabel, men hvis det er på WiFi du opplever ustabiliteten, er det mange faktorer som spiller inn. Da forsøker vi å hjelpe til så godt vi kan for å møte de utfordringene som finnes i din spesifikke bolig. Ta gjerne kontakt med oss for gode råd eller forslag til forbedringer som er tilpasset din situasjon. I vår bransje er det normalt å ha en måneds oppsigelsestid fordi vi ønsker å la kundene få den gjeldende måneden med på fakturaen som du mottar for tjenestene våre. Det kan i tilfeller hvor det varsles oppsigelse tidlig i måneden oppleves som at vi har 1-2 måneder i oppsigelsestid. Det kommer av at vi regner oppsigelse fra utgangen av måneden det varsles i, og ut neste måned. Hvis noen derimot flytter inn etter at du flytter ut, og skriver en egen avtale med oss, vil det overstyre din oppsigelsestid slik at avtalen din blir sagt opp den dagen en ny avtale trer i kraft. Det kommer av at det ikke er mulig å ha to avtaler på den samme hjemmesentralen/ruteren. Dessverre kan vi i perioder oppleve lang kø på den døgnåpne tekniske avdelingen vår, men vi har mange ansatte som svarer på telefonen, og vi tolker det som en god ting at kunder og andre tar kontakt med oss om det de lurer på. Vi ønsker jo å bistå! :) Med det ønsker vi deg en flott dag, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning om du skulle ønske det. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Veldig fin avtale., enkelt og følge med på app, slik at man kan følge med på forbruk og kostnader
Hei, Janne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal videreformidle det til vårt apputviklerteam. :-) Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Alt har fungert som det skal, billig avtale og fin app.
Hei, Tuva, takk for hyggelige ord. Slikt blir vi glad av å lese. :-) Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Med vennlig hilsen Oss i NTE Kundeservice
God erfaring, grei oversikt. Gir dvs tilbud som passer best de som bor i midtnorge
Hei! Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god sommer! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Oversiktlig app med gjeldende strømpriser til enhver tid. Gjennomgående fakturering av nettleie. Minuspåslag i 12 mnd (med NTE Webspot) Jeg har nå vært superfornøyd kunde i 11 måneder. Bare pass på å bytt til annen leverandør før du passerer 12 måneder, ellers blir det mye dyrere.
Hei, Tommy. Så hyggelig omtale du har skrevet. Det setter vi stor pris på at du tok deg tiden til her inne. Glad du har vært fornøyd den tiden du har vært kunde hos oss. Ønsker deg en riktig god dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Dere er den Verdens dårligste leverandør rett og slett ! To uker siden uten internett ! Kundeservice klarer ikke å løse saken ! Det koster mye å sende noen å fikse den hos deg !Sier hun i Kundeservice ?? Hva i verden er den ! Bedre å stenge ned enn å gi dårlig service !!!!
Hei, Jimm. :-) Takk for at du har tatt deg tid til å skrive her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger vi får, også de mindre konstruktive. På denne måten kan vi lære av det og bruke innsikten til å bli bedre. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig fordi det er vår plikt å ivareta personvernet ditt. Vi håper løsningen vi har lagt frem er tilfredsstillende og at du blir mer fornøyd med oss og våre internettjenester med tiden. Hvis det skulle være noe er det bare å kontakte oss på Facebook, chat eller telefon, for vi vil gjerne hjelpe deg om du lurer på noe mer. Ønsker deg en strålende dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice