NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er som å stange hodet i veggen å prøve å snakke med dem. Hver gang jeg henvender meg til selskapet- nye personer som svarer svevende på det jeg spør om og så sier de at dette ikke er deres område…. Jeg må kontakte andre osv. Jeg gjør oppmerksom på at jeg mangler målerstand for start og stopp pr. måned. Den ble tatt vekk da nye strømmålere ble satt inn. En sier at jeg bør kjøpr fjutt…..(fjott) Det gir meg bare merutgifter!! Det eneste jeg får ut av dette er at NTE ikke er kundevennlig, men bare ser mpter p suge mer penger ut av oss som kunder.
Hei Turid. Det er leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse av oss. Vi jobber hardt for å gi den beste servicen til de som kontakter oss. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig, men når det kommer til strømmålere er det ikke NTE, men ditt lokale nettselskap, du må forhøre deg med. Det stemmer at vi tilbyr utstyr som vi har kalt Fjutt, men denne er utelukkende for å måle sanntidsforbruket ditt på strøm som strømkunde hos oss. Vi henter ellers inn strømforbruket ditt fra Elhub, som er en database hvor nettselskapene rapporterer inn det de henter ut av strømmålerne. Vi vil likevel benytte anledningen til å takke for tilbakemeldingen din her. Vi ønsker all ris og ros velkommen, men særlig det mindre heldige lar oss se nærmere på egne rutiner og lar oss se på muligheter for forbedringer. Ønsker deg en fortsatt fin dag, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Lokale eiere, kjapp kundeservice og kjapp respons.
Hei Johnny, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for å utvikle vår kundeservice, så da er det hyggelig å høre at det settes pris på. Ta kontakt om det skulle være noe. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Dei er veldig rask på stedet dersom det er noe som ikke funker.
Hei Steinar, takk for tilbakemeldingen :) Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Leveranse mv er greit. Pris OK. Det beste er som sagt at min kommune som er medeier får sin del av overskuddet og kan bruke det til beste for meg og mine medborgere!
Hei Venke. Takk for stjernene og god omtale, det setter vi stor pris på! :) Vi synes det er viktig og bra at overskuddet i NTE går tilbake til kommunene og lokale tiltak i fylket. Vennlig hilsen oss i NTE
Er veldig fornøyd med app og informasjonen der. Prisen er bra, men de er svært forvirrende på nettsiden. Avtalen jeg har står det at det ikke er bindingstid, men inne på min side står det at jeg har bindingstid
Hei Ove! Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på slike omtaler slik at vi kan tilpasse nettsiden vår og gjøre den så ryddig og informativ som mulig. Oversikten over våre strømavtaler på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler oppdateres fortløpende hvis det er endringer, men inkluderer ikke personlige rabatter eller tilbud man kan ha fått. Derfor kan dette fravike hva du har i din faktiske strømavtale. Er du usikker på hva som er gjeldende for deg må du gjerne ta kontakt med oss på telefon (74150200), Facebook Messenger eller vår chat på nte.no. :-) Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Nyttig app med oppdaterte priser pr time og oversikt over forbruket per dag/uke/mnd. Gir oversikt, og ingen store overraskelser når fakturaen kommer. Har hatt webspot i 5mnd og er fornøyd med hvordan den avtalen er satt sammen. (Selv om spotprisen er løpsk til tider)
Hei Håvard, Takk for at du la inn anmeldelse, og ga oss fem stjerner! :) Webspot er en veldig god strømavtale, så det er godt å høre at du er fornøyd med den. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Jeg er helt enig med Henrik. Verste strom avtale, mye dyrere enn spot pris, angrer veldig at jeg byttet.
Hei Agnieszka, takk for at du tok deg tid til å skrive en vurdering av oss. Vi verdsetter både ris og ros. Avtalen du viser til er en avtale som vi forvalter aktivt på strømbørsen, det vil si vi har et team som gjør alt de kan for å konkurrere mot selve markedsprisen på Nordpools strømbørs. Du vil aldri betale høyere enn markedets spotpris, men du får lavere pris når vi har gevinst på grunn av forvaltningen. Forskjellen på Slå spot-avtalen og en ordinær Spotpris-avtale (som følger markedsprisen), er gebyret for at vi forvalter denne avtalen. Dette utgjør 10,275 øre/kWh. Administrasjonsgebyret for Spotpris-avtalen er på 5,215 øre/kWh. I begge disse administrasjonsgebyrene inkluderes faste, lovpålagte kostnader som bl.a. elsertifikat. Vår Slå spot-avtale kan du lese mer om på https://nte.no/strom/avtaler/sla-spot/ . Se forøvrig også våre andre avtaler, eller ta kontakt om du lurer på noe. Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice