Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ryddig og alltid rask tilbakemelding ved forespørsler
Er tilfreds med Polarkraft bortsett fra en ting nemlig at de har forlatt det jeg ble lovet at jeg skulle få papirutgaven uten tillegg og nu uten mitt samtykke bruker efaktura noe jeg ikke ønsker. Send heller faktura som tillegg på mail. Med vennlig hilsen Sevall S.
Hei, Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi kan gjøre endringer i forhold til fakturautsending. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf. 98702006 så skal vi se på mulighetene for å sende faktura på den måten du ønsker. Årsaken til at du har mottatt faktura som eFaktura har sammenheng med at bankene har innført ny eFaktura 2.0 ordning fra 01.05.2022, hvilket betyr at dersom du som kunde har en godkjenning i din nettbank på Ja takk til alle eFaktura, så vil det automatisk bli sendt eFaktura til deg. Ring oss gjerne så skal vi få sett på saken. Mvh Linda M. Engan, kundesjef Polar Kraft AS
Ved at de bruker gjennomsnitt er det vanskelig å følge med hva prisen er før du får faktura.
Har 72,5 øre pr.kwh i tre år syntes det er bra i disse tider
Energiprisene i Europa vil med all sannsynlighet bare gå oppover de kommende årene. Gjennom fastprisavtalen opplever jeg å være godt sikret mot dette (i fem år). Skulle det mot formodning bli slik at spotpris, i snitt, legger seg under nåværende avtale er dette likevel ikke snakk om store summer -og jeg slipper våkenetter pga. bekymringer over dette:)
Jeg har fastpris avtale på 5 år. Betaler nå 48 øre per kilowatt time, også når prisen er over 200 øre per kwt. Dette gjør at deler av nettleien blir finansiert. Jeg er veldig førnøyd med den lettførståelige appen. Den gjør at jeg kan bruke vaskemaskinen å tørketrommel på den tiden av døgnet når strøm prisen er som lavest. Vilket nå gjør at jeg får betalt for å bruke strøm. Dette er meget positivt for min private ekonomi, men idiotiskt for Norge. I tillegg får jeg 2500 kr ekstra i bostøtte. Så nå har jeg bare 2000 kr mindre enn minste trygd i måneden. Å så har jeg bare positivt å si om kundeservicen hos polarkraft.
Pris'!!!!!og service app som viser forbruk dag time ! Og om jeg bruker mer eller mindre en et utvalg naboer. Avtale tegnet rett før priser gikk til himmels