Rauma Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg inngikk 6 mnd fastprisavtale på 48 øre kWh i vinter da strømprisen steg. Nå spurte jeg om å forlenge avtalen med fastpris, og fikk til svar (en uke etter) på e-post at den nye prisen vil i såfall være 63 øre KwH. Jeg har derfor byttet til Tussa kraft (som er vannkraft- og bio-basert). Kundeservice hos Rauma er hyggelige og veldig hjelpsomme, men nå kunne de ikke konkurrere på pris.
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi gjør vår ytterste for å tilby konkurransedyktige priser. Nå er det høge strømpriser og vi ser ingen mulighet for å sette disse ned nå. Men følg med så håper vi du finner oss attraktive igjen, også prismessig. Ha en flott sommer videre:)
Dem går rett til inkasso uten å si i fra! Plus pass på hva du egentlig betaler for!
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi har gode rutiner på å følge opp kunder, inkl manglende betaling. Vi håper du tar kontakt på: [email protected] eller ringer 7122 6750 så skal vi få hjulpet deg:)
Har hatt to tilfeller der eg sjøl gjorde ein liten "tabbe" som kunne kosta meg pengar på strømabonnementet. Begge gonger fiksa kundeservice opp. Veldig fornøyd. Strømmen er jo den samme uansett selskap. Avtalen er enkel og grei ikkje noe fiksfakseri som kan brukast til å legge på skjulte påslag, og den eine gongen det var justering av påslaget (pga pliktige elsertifikat) blie det aktivt gitt melding om det. Ikkje slik som røvarane i marknaden, som "sponsar" første månaden og i det skjulte skrur opp til dyraste i marknaden utan reelt varsel.
Hei Bård! Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi har veldig fokus med å sette kunden i fokus, gi troverdige og gode svar og være åpen med all informasjon om vilkårene i våre produkter (ingen skjulte kostnader): For oss er dette avgjørende for vårt omdømme i strømmarkedet:)
Personlig, grei kommunikasjon, alltid folk og snakke med. Jeg føler jeg blir tatt vare på og får snakket , drøfter mine erfaringer og blir ivaretatt på beste måten fir meg IG mine behov.
Hei og tusen takk for god tilbakemelding. Vi jobber hardt for å yte god kundeservice. Vi har ingen skjulte kostnader, vi tilbyr gode kraftavtaler over hele landet og vi opplever at stadig flere velger oss både fordi prisen er konkurransedyktig og at vi har meget god kundetilfredshet:)
Rauma Energi har kun lovpålagt elsertifikat på kr 1,35,- øre/kwh. For januar fikk vi en faktura på 208,-, så vi kan ikke klage! Det er heller nettleien som bør reduseres i forhold til bruk. Jeg har aldri vært i kontakt med kundeservice så det må jo være positivt. Når jeg tok testen her på bytt.no så fikk jeg tilbakemelding om at jeg har en svært billig strømavtale. (Det må sies at vi bruker i strøm for oppvarming 😉)
Hei Anne! Så flott at du er fornøyd med oss som din kraftleverandør. Det er avgjørende med fornøyde kunder, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør. "Ærlighet og åpenhet varer lengst" - husk at vi leverer strøm til fornøyde kunder over hele Norge!
Aldri nok tull. Etter å ha være kunde i 5 år, er dette fortsatt ein av dei aller beste avtalene i landet. Kunne spart 1 krone per dag på billigste leverandør i dag. Men kvifor? Rauma har være stabilt av dei beste, og eg slepp å gjøre anna enn å sjekke at dei fortsatt er best! Alle dørselgarar vert lange i maska når eg fortel om avtalen. :-) Då er det verd lojaliteten!
Hei Irene! Så flott at du er fornøyd med oss som din kraftleverandør. Det er avgjørende med fornøyde kunder, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør. "Ærlighet og åpenhet varer lengst" - husk at vi leverer strøm til fornøyde kunder over hele Norge!
Meget fornøyd med Rauma som strømleverandør. Aldri noe problem å kontakte dem, og de hjelp meg til den absolutt billigste varianten dere. Hvordan de tjener penger, vet ikke jeg!
Hei og tusen takk for god omtale. Det gir oss motivasjon og trygghet for å fortsette med god og tillitsfull kundeservice. Spre gjerne ditt glade budskap:)