SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sender innpåslitne selgere på døra. De skulle bare sende et tilbud på SMS som jeg aldri takket ja til, så hører jeg fra min nåværende strømleverandør at de har fått en oppsigelse, og at hvis en dørselger sender en SMS er dette en bekreftelse på bestilling, noe som dørselgeren aldri nevnte... Anbefaler ingen å gå over til et slikt firma. Vurderer å rapportere for svindel og løgn.
Ble kunde uten spesifisert avtale automatisk fra gammel leverandør. Vi ble ikke varslet om denne overgangen og vet ikke hvilken avtale vi har fått
Veldig fornøyd med skandianergi, sikret meg en gunstig spotavtale på boligmessen og de har holdt deres løfter. God kundeservice, og veldig god oversikt i appen. Anbefales på det sterkeste!
Hadde noen spørsmål. Opplever rask og interessert kundeservice🙌🏻🙌🏻👍
Hos SkandiaEnergi har jeg fått gebyrer hver måned for noe jeg overhode ikke hadde behov for. kr.63 pr måned i tilfelle jeg skulle ønske betalingsutsettelse. I tillegg kr.63 pr måned for noe de kaller Pristak, og sånn jeg fikk det forklart pr telefon så er dette et gebyr jeg betaler hver måned i tilfelle jeg skulle ønske å inngå fastprisavtale. Og nå på siste faktura kr.49 pr måned for det de kaller GreenSpot fastavtale, en avtale jeg ikke aktivt har bedt om, og som jeg opplever har høyt påslag på prisen. Dette siste er som sagt ikke noe jeg aktivt har valgt, men noe jeg opplever at de har "sneket" inn i avtalen, og noe det på meg virker som at selskapet ikke vil at vi som kunder skal legge merke til og derfor ikke reagerer på. Jeg føler meg nesten dum og om ikke juridisk sett svindlet, så er opplevelsen der av å ha blitt lurt. Oppsummert snakker vi nå om kr 175 pr måned bare i gebyrer. Det blir kr 2100,- i året bare i gebyrer, og det i tillegg til at Skandia Energi skårer svært dårlig på prisen ( pr kwt ). Det kan hende de har juridisk dekning for det de holder på med, og jeg kunne selvsagt ha vært mer våken, byttet til et annet selskap og derved avverget disse gebyrene, men min subjektive opplevelse er at jeg har blitt lurt, og når jeg sitter med den opplevelsen, så bytter jeg selskap. Jeg oppfordrer nå alle i mitt nettverk ( som er forholdsvis stort ) til å holde seg unne Skandia Energi. Jeg har selv byttet til Rauma Energi, og etter en grundig analyse av egen forbruks- situasjon, sparer jeg over kr.15.000,- pr år. DET kan jeg til neste jul kjøpe julepresanger for som alternativ til å putte dem i lomma på Skandia Energi... YESSS :-)
God faktura oversikt og fantastisk app! Anbefales.
Veldig gode priser, og får alltid melding dagen før når det er billigst å bruke strøm. Perfekt for en som studerer!