SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kort og greit, selger forteller meg hvor utrolig bra avtale TOPP 3 GARANTI avtalen var, her ville jeg regelmessig få tilbud om topp 3 priser som jeg kunne velge å binde prisen på i kortere eller lengre tidsrom, det fikk jeg en gang, siden har jeg ikke hørt noe, og jeg fikk ikke denne fordi jeg svarte tekstmeldingen " for sent" , hadde ikke fått beskjed om at denne måtte svares på i løpet av 24 timer. Har ikke fått noen ny melding siste året. Har istedenfor fått regninger helt hinsides virkeligheten der de konstant ligger 15-25 % over spotprisen per kWh. Ferdig med bindingstid, bytter nå da forbrukerombudets side viser at dette selskapets avtaler er dårlige, dyre og har avvik i avtalen som er kraftig ugunstig for kunden. Det har kostet meg blodpenger. Siste halve året alene har kostet meg 57000,- kroner i strøm, og det er ETTER at strømstøtten er fratrukket.
Tusen takk for din tilbakemelding, Christin! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss beskjed – på den måten har vi muligheten til å forbedre oss enda mer! Det var veldig leit å lese at du har et dårlig inntrykk av oss og av din strømavtale her hos oss. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, og hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet vårt kundesenter slik at vi kan få sett på dette sammen med deg. Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Når det gjelder strømavtalen Topp 3 garanti, så betaler man et fastbeløp på kun 9,- per måned, spotpris på strømmen, pluss et påslag på 5,60 øre per kWh. På vår faktura plusser vi sammen spotprisen og påslaget - derav vil prisen per kWh være litt høyere. Etter at folk flest fikk automatiske strømmålere, så vil snittprisen for en måned variere hos alle sammenlignet med den informasjonen man kan se på nett som viser til snittpris i ditt område. Vi har full forståelse for at dette kan føre til en del frustrasjon. Håper vi hører fra deg, Christin. Med vennlig hilsen Christina i SkandiaEnergi
Priser opp snitt innkjøpspris for deretter å kunne gi "rabatt" . I sum 4% høyere pris.
Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi. Spotprisen settes gjennom Nord Pool, så verken vi eller andre strømleverandører har lov til å endre på den. Strømmen per kWh er derfor lik for alle (i samme prisområde), med mindre man har en variabelavtale. Vi i SkandiaEnergi tilbyr kun spotpris. Det som vil avgjøre prisen/prisforskjellen hos en leverandør til en annen - er fastbeløp og påslag. Her kan det også variere hos de ulike strømleverandørene, i forhold til om dette står som et eget punkt under fakturaspesifikasjonen eller om det plusses på kWh, altså at prisen per kWh vil være spotpris + påslag. Dette er noe som skal fremkomme veldig tydelig når man inngår en strømavtale, enten det er hos oss eller en annen leverandør. Vi hadde satt stor pris på om du tok kontakt med vårt kundesenter, slik at vi sammen kan gå gjennom din strømavtale her hos oss 😊 Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Med vennlig hilsen Christina i SkandiaEnergi
Jeg har fått inkasso fra de uten å få faktura. Veldig høy pris dyrere en forrige leverandør, og nettleie skal betales separert til en annen bedrift som heter Lede AS. Så ...
Hei Mohammadjavad, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi mottar, selv de mindre fornøyde da dette gir oss en god mulighet til å bli enda bedre! Det er helt riktig at vi, SkandiaEnergi, kun fakturerer deg for strømforbruket. Nettleien mottar du direkte fra din lokale netteier. Vi har full forståelse for at det kan være litt frustrerende, men heldigvis så påvirker det ikke prisen på verken strømmen eller nettleien. Når det gjelder strømprisen din hos oss, samt inkassoen, så ønsker vi veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få tatt en ekstra sjekk her. Dersom vi har gjort en feil, så skal vi selvfølgelig få rettet opp i dette! Ring oss gjerne på 38 70 16 16. Vi er tilgjengelig mellom 09.00 og 16.00 alle hverdager. Håper at vi hører fra 😊 Med vennlig hilse fra Christina i SkandiaEnergi
Jeg ble oppringt av en hyggelig kar med spørsmål om å bli kunde. Ga meg et godt tilbud som jeg satt pris på. Samtalen var lett og ledig å ha godt humør.
Hei Tobias, Tusen takk for din positive omtale av oss! Det er godt å se at du som kunde er fornøyd med samtalen du har hatt med en av våre dyktige kunderådgivere. Du har gjort et riktig valg og får en god strømavtale som gir spotpris med en rekke fordeler! Velkommen som SkandiEnergi kunde;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Vi har vært hos dere en stund nå,vi er veldig fornøyde,ikke hatt noe kjempegøy sum og betale i vinter.Har foreslått til mine naboene og.En fornøyelse og være kunde hos dere.
Hei Randi, Tusen takk for din gode tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi;) Så godt å høre at du er en fornøyd kunde! Hos oss får du spotpris som følger svingningene i markedet, og dette gir deg som kunde den laveste strømprisen over tid. Vi ser frem til å gi deg god pris også nå som våren straks er her :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Godt forklart fra kundebehandler. Informasjon var bra
Hei Bjørn, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi! Våre kundebehandlere gjør sitt ytterste hver dag for at du som kunde skal få svar på det du lurer på og gi deg litt mer kunnskap om strøm :) Vi gleder oss til å fortsette å gi deg en god strømavtale og kundeservice fremover! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Grei avtale, hjelpsom kundeservice. Lett å få svar på hva som gjelder.
Hei Tormod, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss! Hos oss er det enkelt å være kunde - og du som kunde får en enkel og oversiktlig strømavtale med spotpris! På kundesenteret her på Sørlandet er vi en blid gjeng som gjerne hjelper deg med det du lurer på! Vi nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] hverdager kl 09 til kl 16. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)