SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har aldri hatt så billig strøm! Spotpris - 2% Casback - verdi av Shoppingpoeng = besparelse hver måned. Den dagen jeg får alt på en regning gir jeg 5 stjerner! Og det kommer ;)
Hei Mona. Vi takker og bukker for positiv omtale her på bytt.no. Helt enig med deg: strøm skal være billig. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Har byttet over til Skandiaenergi fordi de har inngått en avtale med Cashbackworld slik at jeg får både Cashback og Shoppingpoeng på strømregningene mine. I tillegg har de en fantastisk kundesupport som er veldig hyggelige og hjelpsomme. Kan virkelig anbefales på det varmeste.
Hei Harald. Tusen takk for hyggelig og positiv omtale på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss på det varmeste til andre. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Billig strøm og til og med få penger tilbake. Og nå som man kan få en faktura på nettleie og forbruk sammen er det enda bedre.
Hei Tmi. Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive fine ord om oss. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Kjempegod service og veldig enkelt å bytte til Skandia Energi. Et kjempepluss at man får cashback fordi de er partnere i Lyoness :-)
Hei Tone. Vi takker og bukker for hyggelig omtale her på bytt.no. Helt enig med deg - det er alltid et pluss med fordeler. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Siden eg er cashbackmedlem er det helt naturlig å bruke Skandiaenergi. Dersom noen leverandører er billigere vil det likevel lønne seg siden vi her får cashback og shoppingpoeng. Eg bruker alle bedrifter som har Cashback Solutions lojalitetsprogram :o)
Hei Ingrid Takk for at du anbefaler oss til andre her på bytt.no. Vi tenker også at det er lurt å benytte seg av lojalitetsprogrammer, og det er fint at du har funnet ut at det er naturlig å bruke oss som din strømleverandør. Takk skal du ha! Hilsen Espen SkandiaEnergi
Skandiaenergi er en partner i cashbackworld du får 2%cashback på strømregning... Super deal.
Har fått tilbud på telefon fra dem. Da jeg spurte om jeg kan få avtalen tilsendt per epost, eller om det fins et sted online hvor jeg kan lese avtalvilkår, sa de at de ikke legger det ut, siden det er så billig, at de da taper penger, og at det bare blir tilbudt per telefon. Da jeg sa at jeg ikke kan avgjøre noe per telefon, ble jeg spurt om epostadressen min etter alt, og fikk vilkårene per post. Og eposten var adressert til flere mennesker, antakeligvis andre potentielle kunder som meg, og ingen av adressene var skjult - veldig uprofesjonelt, i min oppfattning. Også inneholder vilkårene selvfølgelig en ting (PRISTAK) som er selvfølgelig frivillig, men sannsynligvis valgt automatisk for deg! Og det koster bare 1,50 NOK per dag, dvs. ca. 45 kroner per måned, så det er sånn de får pengene inn... Samme som NorgesEnergi, men denne gangen takket jeg nei.
Hei Valentin. Vi er opptatt av at alt rundt ditt kundeforhold skal være ryddig fra oppstart til leveranse av strøm til deg. Om du ikke har opplevd dette, så beklager vi det på det sterkeste. Det er selvfølgelig ikke slik det skal være. At du har fått e-post som var adressert til flere kunder er ikke bra nok, og vi har sjekket opp i våre rutiner slik at det ikke skjer igjen. Vi setter stor pris på at du skrev denne omtalen på bytt.no, slik at vi kunne fange det opp og fremstå som profesjonelle på dette området. Vårt mål er at alle skal forstå våre produkter, og vi rydder opp hvis noe er uklart. På våre hjemmesider finner du prislister og avtalevilkår, og vår kundeservice svarer deg på alt du måtte lure på. Om du skulle revurdere å bli kunde allikevel, står vi klar til å ta deg imot. Med vennlig hilsen Espen SkandiaEnergi