SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått tilbud på telefon fra dem. Da jeg spurte om jeg kan få avtalen tilsendt per epost, eller om det fins et sted online hvor jeg kan lese avtalvilkår, sa de at de ikke legger det ut, siden det er så billig, at de da taper penger, og at det bare blir tilbudt per telefon. Da jeg sa at jeg ikke kan avgjøre noe per telefon, ble jeg spurt om epostadressen min etter alt, og fikk vilkårene per post. Og eposten var adressert til flere mennesker, antakeligvis andre potentielle kunder som meg, og ingen av adressene var skjult - veldig uprofesjonelt, i min oppfattning. Også inneholder vilkårene selvfølgelig en ting (PRISTAK) som er selvfølgelig frivillig, men sannsynligvis valgt automatisk for deg! Og det koster bare 1,50 NOK per dag, dvs. ca. 45 kroner per måned, så det er sånn de får pengene inn... Samme som NorgesEnergi, men denne gangen takket jeg nei.
Hei Valentin. Vi er opptatt av at alt rundt ditt kundeforhold skal være ryddig fra oppstart til leveranse av strøm til deg. Om du ikke har opplevd dette, så beklager vi det på det sterkeste. Det er selvfølgelig ikke slik det skal være. At du har fått e-post som var adressert til flere kunder er ikke bra nok, og vi har sjekket opp i våre rutiner slik at det ikke skjer igjen. Vi setter stor pris på at du skrev denne omtalen på bytt.no, slik at vi kunne fange det opp og fremstå som profesjonelle på dette området. Vårt mål er at alle skal forstå våre produkter, og vi rydder opp hvis noe er uklart. På våre hjemmesider finner du prislister og avtalevilkår, og vår kundeservice svarer deg på alt du måtte lure på. Om du skulle revurdere å bli kunde allikevel, står vi klar til å ta deg imot. Med vennlig hilsen Espen SkandiaEnergi
Jeg er superfornøyd 😀Har billigere strøm nå enn jeg hadde hos min tidligere strømleverandør som var NorgesEnergi.
Hei Anita. Takk for fine ord! Billig strøm er viktig for oss og våre kunder. Mvh Espen SkandiaEnergi
Har vært veldig tilfreds med dere. Også dere er med i Lyoness...
Ellers veldig fornøyd. Prisene betales på forskudd, og bruker du mindre får man dette kreditert. Det er jo en viss fordel for de gangene man kan få ett høyere forbruk. Fin og oversiktlig faktura i posten hver måned. Fornøyd tross alt.
Hei S. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. I og med at du ikke oppgir fult navn, så kan vi ikke få sjekket selve avtalen du har inngått. Det er veldig viktig at alle nye kunder skal få opplyst slike viktige opplysninger når man inngår en strømavtale. Vi er pliktig å følge de lover og regler som våre myndigheter har satt, og det er noe vi streber etter å få til hundre av hundre ganger. Så vi beklager om du ikke opplevde dette her. Hyggelig at du er fornøyd tross alt. Ikke nøl med å ta kontakt om oss det er noe annet du lurer på. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Selskap som er på full fart fremover i strømbransjen. Gledelig at pris, support og andre viktige ting blir ivaretatt.
Hei Rune. Vi takker for din omtale her på bytt.no. Slik ønsker vi at det skal være: Pris og support er viktig at du som kunde opplever er av fem stjernes kvalitet. Hilsen Espen, SkandiaEnergi
Gode priser og god kundeservice. Er meget godt fornøyd.
Du må betale på forskudd før du bruker strømmen. Med forskuddsbetaling overlater du altså til dem å bestemme hvor mye penger de vil "låne" av deg! Jeg opplever at de beregner jeg skal bruke mye mer strøm enn det jeg faktisk gjør. Jeg betaler dermed inn mer enn jeg strengt tatt må. Man får riktignok det man har betalt for mye til gode på neste regning, men du vil hele tiden har "lånt" bort penger til dem.
Hei Bjørn. Vi takker for din omtale her på bytt.no Ta gjerne tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no, så kan vi finne en avtale som passer bedre for deg. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi