Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukte Fjordkraft før fikk 3000 -4000 kr i april og så byttet til TalkMore, kom først regning...overaskende lav i forhold til Fjordkraft. Ventet til vinter,fikk regning for november...overasket, smilte og kunne puste ut:) anbefaler:) kan tenke meg noen app, noe bedre mer oversiktlig enn det TalkMore tilbyr nå men det kan jeg leve med.
Hei Andreas! Så hyggelig å høre. Vi setter stor pris på så koselig omtale. Heldigvis trenger du ikke vente så lenge på app, da den er under utvikling og vil bli lansert om ikke så lenge :) Ha en super dag! Hilsen Kristina
For noen par øres påslag, byttet jeg bort et silkefint og strømlinjeformet opplegg fra Kvam Kraftverk og Fjordkraft. Der kunne jeg gå inn og få se mitt forbruk time for time, dag for dag. Talkmore har klart å rote det skikkelig til. Jeg får nå bare en faktura med et månedsforbruk og en snittpris per kWh. Men om det er hytten eller boligen det gjelder, står det ingenting om. All historikk er utilgjengelig. Dette abonnementet blir kortvarig!
Hei Knut! Så leit å høre at du føler det slik. Vi sender faktura med forbruk og pris på lik linje som alle andre. Vi har en egen Min Side hvor man kan logge seg inn og se priser/forbruk time for time, dag for dag, måneder og år. Oppe i høyre hjørne av din faktura står det hvilken adresse fakturaen gjelder for, samt målernummer :) Vi jobber også med en app, som snart vil bli lansert. Håper du får en fin dag videre! Hilsen Kristina
de kommer med uriktige opplysninger. Påstår at de er billigere enn xxxxxxxxx hvilket ikke stemmer.
Hei Pedro! Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse. Strømavtalen vår har løpende pris fra børsen, uten påslag, skjulte kostnader eller tilleggstjenester. Vi har heller ingen binding, da vi ønsker å holde det enkelt og ærlig. Vi har også verving hvor man kan verve venner/familie og få 500,- avslag på strømforbruket sitt :) Du er hjertlig velkommen til å kontakte oss på telefon, chat eller mail slik at vi kan rette opp i inntrykket. Håper du får en fin dag! Hilsen Kristina
Er strålende fornøyd på alle måter, anbefales varmt.
Hei Kristin :) Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi veldig stor pris på. Vi ser frem til å fortsette samarbeidet med deg. Håper du får en nydelig kveld! Hilsen Kristina
Talkmore ringer til potensielle strømkunder og viser til et samarbeid med ett nettselskap. En kraftkunde ble oppringt og ble lovt gunstig strømavtale fordi Talkmore hadde samarbeid med nettselskapet der vedkommende bodde. Ved kontakt til nettselskapet medfører ikke dette riktighet! Telefonsamtalen skal ha vært tatt opp av Talkmore. Jeg vil advare andre som blir oppringt om dette. Forbrukertilsynet er varslet om saken.
Hei Lars, Vi beklager at du har hatt en uheldig samtale med en av våre selgere. Vår avtale følger løpende priser fra børsen, uten skjulte kostnader, uten binding og uten påslag. Kun et fast, lavt månedsbeløp på 49,- kommer i tillegg til selve forbruket. Vi tilbyr kun èn avtale, slik at kundene våre alltid kan være sikker på at de aldri blir flyttet over på noe dyrere. Når det kommer til nettselskap, så samarbeider vi med de største i landet, som dekker en stor prosent del. Vi har selvfølgelig opptak av samtalen, da vi alltid ønsker å forbedre oss. Du er hjertlig velkommen til å ringe vårt kundesenter, så finner vi en løsning på dette. Håper du får en fin kveld videre :) Vennlig hilsen Kristina
Er så fornøyd med talkmore strøm. Har hatt strøm hos dere i 1 år nå og har aldri vært mer fornøyd. Ventet meg den heftige regningen denne mnd, men var overrasket over at den var bare 300 kr mer enn forrige måned. Skal ikke bytte strøm igjen.
Hei Maybritt! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd hos oss! Ha en fin dag videre, vennlig hilsen Didrik.
Eg er godt fornøgd med dere god service har både strøm og mobil hos dere .Det einaste eg savna att eg ikkje få ei regning både på strømforbruk og nettleiga Rune
Hei Rune! Takk for en fin tilbakemelding! Ønsket om å få både forbruk og nettleie på samme faktura forstår vi godt, og vi stopper aldri med å forbedre produktet vårt til å dekke alle sine behov. Vi får se hva vi kan få til i fremtiden! Ha en fin dag videre. Hilsen Didrik.