Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Talkmore Strøm
4.7
373 verifiserte omtaler
Talkmore Strøm-kunder får Vibb som ny strømleverandør
Talkmore slutter å selge strøm. Fra og med 12. september får alle Talkmore Strøm-kunder Vibb som ny strømleverandør. Klikk her for å gå til Vibb.

Talkmore Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.7
Utmerket
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Talkmore Strøm trenger minimum 10 omtaler.
92%
Utmerket
92% anbefaler Talkmore Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 373 omtaler om Talkmore Strøm

FILTRER OMTALER
328
14
5
7
19
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore Strøm
Talkmore Strøm har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Strømbestilling på nett virker ikke

Omtale av  Marcus

Har kjørt igjennom bestilling på nett 2 dager på rad uten at det virker. Mailen med bekreftet bestilling dukker aldri opp selv om det står at den skal være sendt. Kontaktet kundeservice og der fant de meg ikke som strømkunde eller som bestiller. Fikk tilbud om å legge inn bestilling på chat, men der ville de ha fødselsnummeret mitt. Det oppgir jeg ikke på chat. Strømavtalen virker jo grei den, men hvis det skal være så vanskelig å bli kunde, så finner jeg meg en annen leverandør.

Nyttig (1)

Talkmore Strøm

Omtale av  Bjørn H

Er så fornøyd at jeg har ikke ord så jeg anbefaler å gå over til Talkmore Strøm.

Svar fra Talkmore Strøm
08.07.2022 13:59

Hei, Bjørn! Utrolig gøy å høre at du er så godt fornøyd hos oss! Det setter vi veldig stor pris på at du tar deg tiden til å fortelle oss! Ønsker deg en fin dag og perfekt sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.

Nyttig (0)

Talkmore strøm

Omtale av  Stig

Ikke fornøgd, skifter selskap om 1 uke om jeg ikke får hjelp av noen som vet hva dem driver med, får ikke oversikt over strømforbruket mitt i appen per dag/time. Får kun engang i mnd. Dem lyger og sier eg har gamle typen strømmåler. Men huset er helt nytt. innflytta mars 2022. Har fått beskjed 3 ganga no om at teknisk skal fikse det osv. men det skjer ingen forandring. Har no ventet 3.mnd.

Svar fra Talkmore Strøm
13.07.2022 10:17

Hei, Stig! Det er absolutt ikke ønskelig at dette har tatt så lang tid. Det må vi beklage på det sterkeste. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se hva vi klarer å finne ut av. Ønsker deg en fin dag, vennlig hilsen Didrik.

Nyttig (0)

ren å skjær svindel

Omtale av  Øystein

samboeeren min som ikke engang betaler for strømmen i huset . strømavtalen står på meg . som spurte to ganger om at dette handlet om å bytte strømlevrandør. der hun fikk svaret at , nei det var ikke det dette handlet om . og ikke nok med det så kan hun heller ikke si ja på mine vegne . men dere i talkmore har skrevet opp meg som ny strømkunde ,uten å spørre meg. i tilegg er det ikke noe billigere enn andre . samt at selger lyver direkte .samt ikke følger forbrukerrettighetene . da de har skrevet opp noe jeg aldri har blitt spørt om . samt at de kan tilby en langvarig avtale med billig strøm . billigeste sa de også fordi de sammarbeidet med sandnes kommune . for det første har ikke sagt ja til å bytte noe som helst , nærmere tvert imot sa jeg nei sist gang de spurte . fordi jeg er fornøyd med avtalen min med gubrandsdal energi . dette er ulovlig ,å bytte strømlevrandøren til folk . uten å spørre . og om det ikke blir avsluttet omgående . så skal forbrukerombudet kontaktes . og viss ikke det virker skal det juridiske midler innsettes. skjerp dere . dette er ikke greit . selgerene deres ,lyver ,og gjør ulovligheter . og på bakgrunn av løgn , de sa at samboeren min ikke skulle bytte strømlevrandør .men at det var for bedre oversikt på strømavtalen . hun har ikke sagt ja , jeg har ikke sagt ja . Har vært en fornøyd mobilkunde i nesten 4,5 år . men vurderer sterkt å bytte da det også her oppsto problemer med ting de lovet som ikke var sant. jeg krever at de ordner slik jeg får min gamle strøm avtale igjen . og også at de selgerene som direkte lyver til folk , som får folk til å gjøre avtaler som de ikke juridisk kan gjøre . å samboeren min ga dem nr mitt .så de skulle snakke med meg først ,fordi hun ikke ville gjøre en avgjørelse uten meg .så har de isteden skrevet en avtale .UTEN Å ENGANG RINGE Å SPØRRE MEG ...... har ikke sagt ja til noe av dette . hva i alle dager er det som gir dere lov til å starte ting uten noen som helst tilatelse .basert på løgner . uten at dere har informert om prisene på tilbudet. uten at dere i det hele tatt har fortalt noe som helst . det er rent lureri .og heller ikke en gyldig avtale . her må dere rydde opp!! å det brennkvikt !!!!

Svar fra Talkmore Strøm
13.07.2022 10:19

Hei, Øystein! Dette høres virkelig ikke bra ut. Vi har lyst til å få dette ordnet og gjerne undersøkt hva som har skjedd nærmere. Om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 09 915 eller via vår chat-tjeneste på www.talkmore.no så vil vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en fin dag, vennlig hilsen Didrik.

Nyttig (0)

0 påslag..😊

Omtale av  John I

Bere positivt så langt...håper dere og kan redusere fast mnd.pris med tiden..Mvh.John I..

Svar fra Talkmore Strøm
08.07.2022 14:03

Hei, John! Tusen takk for en fin tilbakemelding om at du er fornøyd, og ikke minst på det du kan tenke som deg kan forbedres i fremtiden. Det tar vi til oss! Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Didrik.

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God kundebehandling !

Omtale av  Sergey

Fantastisk kundebehandling og svært gode priser på både strøm og mobil.

Svar fra Talkmore Strøm
12.05.2022 09:41

Hei, Sergey! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker deg en fantastisk dag videre og et lykkelig kundeforhold hos oss! Vennlig hilsen Didrik.

Nyttig (2)

God og ærlig strømavtale

Omtale av  Sigrid

Er fornøyd med en avtale som ikke koster mer enn det må. Ved å følge med på forbruket i appen og benytte med av verving sparer vi mye penger på strøm! Har også Talkmore mobilabonnement og er veldig fornøyd med det også :)

Svar fra Talkmore Strøm
09.05.2022 15:59

Hei, Sigrid! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tiden til dette. Skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Didrik!

Nyttig (2)
Talkmore Strøm har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore Strøm mener

Talkmore Strøm

Har ikke tilegnet profilen
Talkmore Strøm deltar ikke på Bytt.no

Talkmore Strøm har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Talkmore Strøm besvarer ikke omtaler

Talkmore Strøm har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Talkmore Strøm henter ikke inn tilbakemeldinger

Talkmore Strøm benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR