Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Talkmore strøm i et år og har vært svært fornøyd - dvs. helt til jeg forsøkte å si opp. Jeg fikk oppgitt feil e-postadresse av kundeservice og oppsigelsen ble derfor ikke registrert. Forsøker å få rettet dette opp - men kundeservice påstår at jeg aldri har ringt dem eller sendt e-post - til tross for at jeg har sendt dokumentasjon på dette samt at de har tatt opptak av samtalen. Når jeg forsøker å si opp avtalen for 5. gang får jeg beskjed om at det tar to dager før oppsigelsen skal trå i kraft. Når jeg påpeker at det under vilkår for avtale står at kunden har rett til oppsigelse med umiddelbar virkning så påstår kundeservice at dette ikke stemmer - til tross for at jeg leser opp direkte fra nettsidene deres. Jeg opplever at Talkmore har gjort flere feil i flere omganger - men er likvel ikke villige til å rette opp i dette. Den svært dårlige kundeservicen gjør at jeg ikke kommer til å velge Talkmore strøm i fremtiden og jeg kommer definitivt til å si opp telefonabonnementet mitt også.
Hei, Gunnhild! Her må vi absolutt beklage, og legge oss helt flate for det du har opplevd. Slik skal det ikke være, og vi gjør det vi kan for at noe lignende ikke skal skje igjen. Man skal alltid føle at man får best mulig hjelp når man er i kontakt med oss. Vi har tatt kontakt med deg per E-post, og gjort det vi kan for å gjøre bot på det du opplevde av feil. Håper dette kan rette opp noe av skaden og at det er mulighet for at du velger å fortsette ditt kundeforhold hos oss. Beklager igjen. Vennlig hilsen Didrik.
Med Strøm hos Talkmore er at man alltid vet at man betaler for kun forbruk!
Hei Emina :) Takk for flott omtale! Det er helt riktig, hos oss er det kun selve forbruket man betaler for, ingen skjulte kostnader og heller påslag! Ønsker deg et riktig godt nyttår! Hilsen Kristina
Aldri hatt billigere strøm enn hva jeg nå. Veldig oversiktlig faktura. Blir aldri bytte strøm igjen
Hei Erik! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, og vi gleder oss til samarbeidet videre med deg :) Håper du hadde en fin jul og godt nyttår! Hilsen Kristina
Hadde avtale om å bli kunde fra 01/01/22, da jeg hadde gunstig fastprisavtale fra fjordkraft ut året. Talkmore klarte og klundre til det, så jeg ble flyttet over den 20/12/21. Useriøs aktør.
Hei Erland! Det var ikke hyggelig å høre. Vi ønsker selvfølgelig ikke at våre kunder skal ha slike opplevelser hos oss. Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss på chat, eller 915 09 915, så skal vi nok få ryddet opp i dette :) Håper du hadde en fin jul, og godt nyttår! Hilsen Kristina
Alt fungerte som det skulle. Veldig fornøyd med avtalen jeg fikk.
Hei Thomas :) Veldig hyggelig at du er fornøyd med oss. Vi gleder oss til samarbeidet videre med deg. Ha en strålende dag, og god jul! Hilsen Kristina
Koselige kundebehandlere og billig strøm Rask kundeservice og generelt fornøyd
Hei Julie! Dette var koselig å høre :) Vi er veldig opptatt av at kundene våre skal være fornøyd, og yte den beste servicen vi kan til dere. Tusen takk! Ha en fin dag, og god jul til deg! Hilsen Kristina
Etter at jeg byttet til spotpris fra Talkmore, så jeg forskjellen på regningen min på en god måte
Hei Marcelo! Vi følger løpende priser fra børsen, uten påslag, skjulte kostnader og binding. Så veldig kjekt å høre at du har merket forskjell på en god måte :) Vi ønsker deg en gledelig jul! Hilsen Kristina