Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overfakturert for kr. 32000,- tilbakebetalingsdato ikke overholdt (29. 09) Fire skriftlige purringer og to pr. telefon. To av purringene er ikke besvart. Ingen gode forklaringer på hvorfor ikke betaling skjer. Tilbudt å bli satt på "prioritert liste" for betaling - bidro til fantasier om at firmaet er insolvent. Blitt forsikret av kundebehandler om at så ikke er tilfelle. Jeg venter i spenning!
Hei Hans, Sender du meg en mail på [email protected] hvis det fortsatt er noe som ikke er ordnet med deg? Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har blitt overfakturert med nesten 40 000,- i løpet av 2 år. Første gang var de ganske raske med å sende pengene tilbake på konto. Denne gangen har de ikke gjort det. Har sendt inn målerstand hver måned, men har ikke blitt justert ned i forhold til forbruk. SVINDEL! Har ringt kundeservice og sendt inn klage pr. post. Min anbefaling: bruk en annen og mer seriøs leverandør. Det skal jeg gjøre.
Hei Steinar, Jeg beklager at vi hadde noen forsinkelser og at dette rammet deg. Kan du sende meg en mail på [email protected] om det fortsatt er aktuelt? I så fall får jeg ordnet det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har snakket med kundeservice på Telinet flere ganger. Alltid det samme svaret. De skylder meg over 26 000 kr. Er det noen som har private mailadresser til leder i selskapet? Hvilken mailadresse har dere brukt? I dag svarer de ikke på kundeservice. Ringt over 10 ganger. Mvh fortvilt kunde.
Hei Ina, Sender du meg en mail på [email protected] , så får vi ordnet opp i dette. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Foreløpig har jeg ventet i 4 uker og purret 4 ganger.
Overfakturert kr 51000.- umulig og få tilbake penger har enda ikke fått etter 4 purringer. Velg en annen.
Hei Vegard, Dette hørtes veldig rart ut, så jeg vil gjerne ta en titt på det. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg sett på det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har som mange andre opplevd å bli grovt overfakturert gjennom to år. Selv ved innsendelse av måleravlesninger har de ikke foretatt avregninger og justering av fakturabeløp. Dessuten fakturerer de med kW priser som er helt "hinsides" i forhold til reelle priser (skulle være spotpris). Da det ble oppdaget forsøkte de å beholde pengene for senere avregning mot mitt forbruk. Superfrekt! Hele forretningskonseptet ser ut til å være å skaffe inn "gratis" kapital. Når det nå etter en stund har begynt å strømme inn med klager og dårlig omtale, så starter de Aqva Kraft som er en blåkopi med samme konsept. Ligg unna!
Krever noe helt hinsides i forskuddsbetaling. Fikk pengene tilbake da jeg tok kontakt, dog UTEN renter! Flere bekjente opplever det samme, att de låner penger gratis av kundene sine! Aldri før fått så høye strømregninger før! Ble oppringt av en kundebehandler som lurte på om jeg var fornøyd. Når jeg sa jeg var missfornøyd "brøyt" samtalen. Ble aldri ringt opp igjen. Er nå blitt kunde en annen plass!