Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna Tibber! Fikk beskjed om at jeg kunne bytte hvis jeg ikke er fornøyd, og det har jeg gjordt!!!
Dårlig service avtale brudd og dårlige vekstprognoser som gjør at likviditeten blir hentet hos kundene. App er bra da. Lykke til videre Tibber
Latterlig å forskuttere på strøm med 3 gangen, når det viser seg 4 år på rad at faktisk forbruk hos oss har blitt lavere grunnet mere bevisst bruk av strøm og varmtvann, og i tillegg 1 person av 3 har mer eller mindre også flyttet ut! Jeg vil betale for strøm vi bruker, ikke hva dere TROR vi vil bruke! Har vært fornøyd kunde i 2 år, men at dere nå bruker meg som deres "innskuddsbank" er bare bak mål! Og ekstra påslag som endrer seg hver måned... nei, takk for meg !
Har vært så utrolig fornøyd med Tibber inntil de begynte med forhåndsfakturering av estimert forbruk. Sørgelig vending som de helt sikkert smertelig erfarer i form av massiv kundeflukt. Takk for meg Tibber.
2 år som fornøyd Tibber kunde, men å kreve over 8000kr i et estimat frem til neste forfallsdato tvinger meg over til et annet selskap.
Som mange andre har kommentert skal ikke kunder fungere som en bank som gir rentefritt lån til Tibber. Bedriften har sannsynligvis store likviditetsproblemer, og panteheftelser hoper seg opp for deres gjeld. Fjorårets tall for Tibber AS på proff.no ser heller ikke lovende ut for framtidig drift. Forskuddsbetaling var et desperat forsøk på å redde likviditeten, noe som ikke var mulig med banklån eller emisjon. Overestimerte priser for forskuddsbetaling var neste forsøk. Med kundeflukten som følge av innføring av disse tiltakene må nok Tibber slå seg konkurs innen et halvt års tid.
Forskutterer strøm og gir triple regninger. Bruker kundene sine penger som bank, og lever i sus og dus på toppene. Styr unna!