Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde siden de startet opp, og har vært veldig fornøyd. Men plutselig endring av avtalevilkår og forskuddsbetaling på 2 dager varsel er jeg ikke med på. Nå tester jeg ut Vibb fra 1.10
Plutselig med 2 dagers varsel endrer de vilkårene og skal nå ha forhåndsbetaling fra kundene. Selv om dette kun er i en måned, er dette umoralsk med 2 dagers varsel.
Denne siden er IKKE oppdatert. Pga at vi i dag fikk 2 DAGERS VARSEL at vi må begynne å betale på forskudd skal jeg bytte leverandør. Det går ikke an! Tibber fortjener ikke å være på liste her siden det tilbyr ikke lenger etterskuddsbetaling. Ja ja, de sier det er bare den ene gangen men sikkert kommer flere. Veldig skuffet.
Å plutselig endre til forhåndsbetaling av strømmen på under to døgns varsel er uredelig. De burde i det minste gitt folk tid til å vurdere å bytte selskap. Denne endringen burde hatt minst 2-3 måneders forvarsel - ikke 2 dager. Byttet leverandør tvert med oppstart 01.10
Var fornøyd frem til de endrer praksis til forskuddsbetaling av strøm under 2 døgn før fakturering. Byttet på sekundet. Strømavtaler med forskuddsbetaling anbefaler også forbrukerrådet å holde seg unna.
Har vært veldig fornøyd og brukt tibber i flere år. Finner det meget skuffende at de i trange tider skal låne penger av kundene sine. Dette er for dårlig.
Fikk Mail i dag morges om at vi kom til og bli forskuddsfakturert og få en stipulert faktura i motsetning til tidligere. Før dette har vi vært strålende fornøyd! Vi kommer til og bytte. Tibber skuffer!