Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt uakseptabelt å endre betalingsvilkår på denne måten! Dette er ren tyveri å måtte kreve betaling for noe man ikke har fått enda/aldri skal få. Dette at Tibber AS ikke klarer å betale sine regninger for strøminnkjøp er det ingen kundens problem! Latterlig å skyve sitt ansvar over på kunden!
Tibber har vært bra og jeg skulle ønske jeg kunne fortsette å ha dem. Men det virker til å være usikkerhet knyttet til likviditet i selskapet så jeg vurderer å bytte...
Tibber har hjulpet meg med strømsparing og spart tusenvis ved at jeg kan følge med på forbruk og varierende spotpriser i løpet av døgnet
Investorer har gått inn for utenlandssatsning, men når innkjøpsprisen steg mer enn planlagt ble risikoen for mer kapital i selskapet for høy. Derfor fant ledelsen en genial løsning og gjorde kundene til liksomaksjonærer, uten mulighet for utbytte eller sikkerhet for lånet. Pengene ser du ikke igjen før du forlater Tibber, om de ikke går konkurs først. Tenk deg om, velg noe annet.
De tar betalt stipulert forbruk for halvparten av neste måned. Måten de gjorde endringen på var også ulovlig ifølge forbrukertilsynet. De gikk fra å være et innovativt selskap, til å bli som de gamle strømselskapene med vanskelige avtalevilkår.
Styr unna. Krever forskuddsbetaling sv eksisterende kunder. Dette innebærer mer enn 6000kr i strømregning i oktober.
Hva gjør jeg med tibber-kravet om forhåndsbetaling for 16 dagers strømforbruk når jeg straks skiftet til annen strømleverandør og aldri kommer til å bruke den strømmen fra Tibber krever jeg forhåndsbetaler? Jeg vil da ikke betale for strøm jeg aldri kommer til å bruke fra Tibber!