Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kombinasjonen av forhåndsestimat og etterskuddsjustering i faktura gjør at Tibber går fra et oversiktlig og ryddig oppsett til totalt uoversiktlig og uryddig oppsett. Ingen grunn til å bruke Tibber som strømselskap lenger derimot god grunn til å si opp avtalen før de går tom for kunder og penger?
Umulig å få kontakt med kundeservice. Kun autogenererte svar. Skyhøyt estimert forskudd
Etter forskuddsbetaling ble innført kan jeg ikke fortsette med tibber. Jeg skal ikke være bank. Og så blir det bare dumt at de ikke klarer å få nettleie på samme faktura. Når strømstøtten overstiger nettleien får jeg ikke faktura fra netteier, men må fortsatt betale for spotpris på strøm. Tragisk. Jeg bytter i dag!
Bytter som mange andre fordi Tibber forskuddsfakturerer og lager surr med strømstøtten og økt risiko ved eventuell konkurs og delingen av strømregningen mellom Tibber og Elvia.
Var fornøyd helt til de begynte med forhåndsbetaling
En gang i tiden var det forutsigbart og trygt med strømavtale fra Tibber. Etter at de gikk over til Estimert til forfallsdato-løsning er det som å spille blackjack på strømmen. At de har en nettbutikk med smartdingser (som kan kjøpes alle andre steder), og at de har en vervekampanje som gir deg kreditt å bruke i nettbutikken deres, holder absolut ikke. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna disse
betalt 600kr ekstra for smartlading.da er det veldig rart tibber at jeg har hatt smartladingsfunksjonen avslått i easee appen i 2mnd, da bilen aldri lada nok på natta. Men gidder ikke krangle mer med et så useriøst selskap.bytta til vibb nå. Storfornøyd med vibb.