Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytter som mange andre fordi Tibber forskuddsfakturerer og lager surr med strømstøtten og økt risiko ved eventuell konkurs og delingen av strømregningen mellom Tibber og Elvia.
Var fornøyd helt til de begynte med forhåndsbetaling
En gang i tiden var det forutsigbart og trygt med strømavtale fra Tibber. Etter at de gikk over til Estimert til forfallsdato-løsning er det som å spille blackjack på strømmen. At de har en nettbutikk med smartdingser (som kan kjøpes alle andre steder), og at de har en vervekampanje som gir deg kreditt å bruke i nettbutikken deres, holder absolut ikke. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna disse
betalt 600kr ekstra for smartlading.da er det veldig rart tibber at jeg har hatt smartladingsfunksjonen avslått i easee appen i 2mnd, da bilen aldri lada nok på natta. Men gidder ikke krangle mer med et så useriøst selskap.bytta til vibb nå. Storfornøyd med vibb.
Tibber har antageligvis vært det beste strømselskapet så langt av de jeg har vært kunde hos, men som så mange andre skriver kan jeg dessverre ikke godta høye forskuddskrav med ville estimater på hva jeg kanskje bruker av strøm. Synd, fordi de har en meget god app og bra løsninger. Men det hjelper dessverre ikke når de skal begynne med sånt tullball.
Det blir alt for uforutsigbart med denne nye forskuddsmodellen. Kjøper ikke helt forklaringen på hvorfor de må gjøre dette når ingen av konkurrentene gjør det samme. Det virker mer som et forsøk på å tjene penger på renter.Tibber har et milliardkonsern i ryggen. Vil de ha avkastning på investeringen, mon tro?
Veldig bra app. uakseptabel/fraværende kundeservice. å bytte for småpenger er bare tull. De må skjerpe seg, teller på knappene. anbefales ikke videre.