Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Beklageligvis har tibber innført forskuddsbetaling på strøm. Det funker ikke for meg. Kundeservicen svarer også tregt. Byttet til GE, de har ganske fin app med mange av funksjonene tibber har
Har mye utstyr tilpasset dagens teknologi som gjør det enkelt å ha oversikt over strømforbruket.
Da Tibber varslet endring i fakturering ble de enige med Forbrukermyndighetene om at de skulle sende utfyllende informasjon innen 2 dager. Etter 10 uker venter jeg fremdeles på dette. Fullstendig kollaps i kundebehandling og voldsom overfakturering på forskuddsbetaling av strøm.
Estimerer vanvittige beløp. Nekter å fungere som bank for dette selskapet..
Kjempe bra app som får meg til å spare strøm. Fungerer veldig bra med Futurehome.
Tibber var er bra selskap helt til de fant ut at forhåndsfakturering av strøm var en god ide. Byttet selv til Vibb i dag, som i tillegg til å ikke måtte låne penger av meg og har mulighet for fakturering av nettleie. Digg å slippe å forholde seg til to fakturaer hver mnd.
Her er det bare å skifte til en annen leverandør. Tibber lar kunde være bank for egen drift og for å ta finansiell risiko ved innkjøp av strøm. Siden Tibber velger å kreve forskuddd, slipper selskapets eiere å skyte inn kapital, bankforbindelsen til Tibber trenger heller ikke å stille opp med kapital. Kundene stiller opp for eierne og selskapets bank, det er godt gjort at Tibber får kundene med på det. Jeg flytter for godt leverandør.