Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De estimerer hvor mye du kommer til å bruke pr måned så regningen du får er ikke reell i det hele tatt, på grunn av at de skal ha forskuddsbetaling.
Og så gir vi Vibb en sjans, der får vi bra app, etterskuddsbetaling, gjennomfakturering, ingen bindingstid og spottpris - alt sammen noe som burde være en selvfølge for alle selskaper.
De tar estimert forbruk på forskudd, det går ikke ann, dra 3450 ca til over 7500 ca🤬
Når andre leverandører klarer etterskuddsvis fakturering bør Tibber også klare det.
I jungelen av leverandører i en bransje som oppleves å være full av tilbydere som har ulike metoder for å lure forbruker, fremsto Tibber som en ærlig og transparent aktør. Etter skifte av faktureringsprinsipp, overestimerer de forventet forbruk. Sist måned ble vi kreditert 4300. Tibber har nå løftet hele arbeidskapitalutfordringen på grunn av hurtig vekst over på forbruker.
Har vært fornøyd fram til september, men når de endra faktureringsbetingelser har det bare gått en vei. Rett ned. Håpløs måte å gjøre business på. Lot det gå i starten, men siste faktura nå er som å stikke en kniv i ryggen på kunden. Gikk rett inn å bytta leverandør med hurtigbytte. Spørs om tibber overlever dette. Skammelig praksis.
Forskuddsbetaling har ødelagt tjenesten. Ikke interessert i være tibbers bank. Blir fakturert beløp fire ganger høyere enn estimert forbruk. Du kan bruke Tibber Pulse uten å være kunde, problem løst for våres del. Da andre opererer med app over det resterende mangler ..