Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd fram til september, men når de endra faktureringsbetingelser har det bare gått en vei. Rett ned. Håpløs måte å gjøre business på. Lot det gå i starten, men siste faktura nå er som å stikke en kniv i ryggen på kunden. Gikk rett inn å bytta leverandør med hurtigbytte. Spørs om tibber overlever dette. Skammelig praksis.
Forskuddsbetaling har ødelagt tjenesten. Ikke interessert i være tibbers bank. Blir fakturert beløp fire ganger høyere enn estimert forbruk. Du kan bruke Tibber Pulse uten å være kunde, problem løst for våres del. Da andre opererer med app over det resterende mangler ..
Dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Faktisk forbruk i november + forbruk i 14 dager for desember som er basert på samme periode i 2021 men med helt annen pris. Bankvirksomhet driver jeg ikke med. Heldigvis er det enkelt å bytte👍
Synd at tibber endret brukervilkårene. Jeg var fornøyd kunde inntil de plutselig gjorde store endringer i avtalen (med altfor kort varsel!). Nå må man forhåndsbetale for strøm. Meget uforutsigbart. Anbefales ikke.
Skønner ikke hvordan de kan drive med forskuddsfaktueringen når de en gang klarer ikke å estimere forbruket på en normal måte. Jeg brukte 260kWt i oktober, 420kWt i november og får en regning for desember som estimerer forbruket til å være 657kWt fra 1. des - 14. des. Dette er skam og idiotisk, skjønner ikke hva de tenker på. Har byttet leverandør til Vibb nå!
Elendig kundeservice og bruker kunde som bank, helt på trynet rett og slett. Håper de går konkurs
Etter det nye tibber kom med har jeg sagt opp. Et selskap skal ikke behøve å ha lån hos kunden. Appen er selvsagt bra - men det gjør ikke opp for forskuddsbetalingen som er helt feil estimert.