TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dette er et svindlerselskap med dårlig kundservice og dyre avtaler. trodde tobb fastpris var en god avtale men ser de ikke rører prisen på 1,29kr enda prisen er noen få øre over tid. Kunne ikke tilby noe som matchet tibber eller vibb så ble nødt til å bytte. Takk for oss Kundeservicen var meget dårlig hatt trønderkraft i 10år og kunne ikke gi meg noen god avtale, har betalt så mye at jeg skulle fått 2år gratis strøm etter å ha regnet ut år for år hva jeg har tapt på disse kjeltringene
Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du har hatt denne opplevelsen av vår kundeservice. Dersom du har en fastpris avtale så vil den være lik i bindingsperioden selvom prisene på markedet endrer seg. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Trøndelagkraft.
Oppringt av useriøs strømselger som lovet fastprisavtale på 70 øre som ikke var mulig å få. Har krevd kompensasjon, men har ikke mottatt noe skriftlig svar! Det er nå over 2 mnd siden. Er tobb medlem så jeg synes dette er meget useriøst .
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi får meldt dette videre og sett på saken din. At du ikke har fått svar på mailen din er også merkelig, vi har meget lav ventetid på epost. Ha en god dag :)
Ufordragelige selgere. Tåler ikke et næi, snakker mere om hvor dårlige andre selskaper er i forhold til dem selv.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være, beklager for at du har hatt en slik opplevelse. Veldig bra at du melder i fra slik at vi kan ta det videre. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se spesifikt saken det gjelder. Ha en god dag :)
Har klaget inn Trøndlagskraft for elklagenemda pga mislighold av avtale. Har slitt med å få svar fra deres kundeservice og nå erfarer selv Elklagenemda at det er vanskelig å få svar fra denne strømleverandøren. Hold dere unna Trøndelagskraft som strømleverandør. Arne
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi svarer saker i tur og orden. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal gå inn på din sak :) Ha en god dag.
Det hjelper lite å beklage , når de ikke retter opp i feilene som de gjør. Jeg har vært fornøyd med en god avtale med 0 i påslag. Kundeservicen fungerte godt i begynnelsen da jeg hadde noen enkle spørsmål. Da året nærmet seg slutt ( september 2022) , så var nettsidene deres utilgjengelig , og kundeservicen var ulidelig treg. jeg ringte dem men kom ikke gjennom på tlf, sendte flere mailer å lurte på når avtalen var slutt og om jeg måtte bytte abonnement, så svarer de at jeg kan fortsette som før uten påslag, og at jeg vil få beskjed om evnt prisendringer i god tid. ved 2 ulike anledninger , fra 2 ulike kundebehandlere. , så ble avtale endret allikevel ! til en mye dårligere avtale. Jeg klaget på dette å henviste til svar på mail, men de forholdt seg ikke til feilopplysninger som er gitt av kundeservice, bare henviste til avtalen som jeg ikke fikk tilgang til. Det burde ikke være lov så jeg har klaget dem til Elklagenemda. Når kundeservice kan si hva de vil uten at det er sant, så er det helt umulig å forholdet seg til dem. Useiøst , kan desverre ikke anbefale Trønderlag kraft.
Hei Ingunn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Det finnes billigere spotpris i Trondheim. Og da har jeg Tobb fordeler heter det seg. Får rimeligere og uten noen påslag
Hei! Takk for din tilbakemelding. Spotprisen er den samme hos alle leverandører. Påslag og månedsbeløp kan være forskjellig da de ulike leverandørene styrer dette selv. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se nærmere på avtalen din :) Ha en god dag.
Fornøyd hittil. Jeg har en bra avtale. Men med dagens fastbeløp og påslag( som er ok) vurdere jeg å snuse på om noen er billigere
Hei Randi, tusen takk for tilbakemeldingen din! Så kjekt å se at du er fornøyd. Jeg vil forresten tipse deg om å skru på Trumf-sparing på strømmen din om du ikke har gjort det allerede. Som Fjordkraft-kunde kan man spare 2% av strømkostnadene sine (ikke inkludert strømstøtte og nettleie) som Trumf-bonus hver måned. Med vennlig hilsen Fjordkraft