Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
TrøndelagKraft
2.7
62 verifiserte omtaler

TrøndelagKraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
62 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
TrøndelagKraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler TrøndelagKraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 62 omtaler om TrøndelagKraft

FILTRER OMTALER
18
12
3
14
15
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om TrøndelagKraft
TrøndelagKraft har 62 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice oppgir feil opplysninger flere ganger på mail, må uansett betale. men de beklager ?

Omtale av  Ingunn B

Det hjelper lite å beklage , når de ikke retter opp i feilene som de gjør. Jeg har vært fornøyd med en god avtale med 0 i påslag. Kundeservicen fungerte godt i begynnelsen da jeg hadde noen enkle spørsmål. Da året nærmet seg slutt ( september 2022) , så var nettsidene deres utilgjengelig , og kundeservicen var ulidelig treg. jeg ringte dem men kom ikke gjennom på tlf, sendte flere mailer å lurte på når avtalen var slutt og om jeg måtte bytte abonnement, så svarer de at jeg kan fortsette som før uten påslag, og at jeg vil få beskjed om evnt prisendringer i god tid. ved 2 ulike anledninger , fra 2 ulike kundebehandlere. , så ble avtale endret allikevel ! til en mye dårligere avtale. Jeg klaget på dette å henviste til svar på mail, men de forholdt seg ikke til feilopplysninger som er gitt av kundeservice, bare henviste til avtalen som jeg ikke fikk tilgang til. Det burde ikke være lov så jeg har klaget dem til Elklagenemda. Når kundeservice kan si hva de vil uten at det er sant, så er det helt umulig å forholdet seg til dem. Useiøst , kan desverre ikke anbefale Trønderlag kraft.

Svar fra TrøndelagKraft
21.02.2023 14:22

Hei Ingunn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med TrøndelagKraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig til å tilby fastpris

Omtale av  Per E. B

Det finnes billigere spotpris i Trondheim. Og da har jeg Tobb fordeler heter det seg. Får rimeligere og uten noen påslag

Svar fra TrøndelagKraft
03.03.2023 13:38

Hei! Takk for din tilbakemelding. Spotprisen er den samme hos alle leverandører. Påslag og månedsbeløp kan være forskjellig da de ulike leverandørene styrer dette selv. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se nærmere på avtalen din :) Ha en god dag.

Fornøyd hittil

Omtale av  Randi M. U. M

Fornøyd hittil. Jeg har en bra avtale. Men med dagens fastbeløp og påslag( som er ok) vurdere jeg å snuse på om noen er billigere

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06

Hei Randi, tusen takk for tilbakemeldingen din! Så kjekt å se at du er fornøyd. Jeg vil forresten tipse deg om å skru på Trumf-sparing på strømmen din om du ikke har gjort det allerede. Som Fjordkraft-kunde kan man spare 2% av strømkostnadene sine (ikke inkludert strømstøtte og nettleie) som Trumf-bonus hver måned. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ikke fornøyd

Omtale av  Eva

De vil flytte meg til en avtale med kr.7,19 øre i påslag

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06

Hei Eva, takk for tilbakemeldingen din. Så kjedelig å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Om du er ute etter best mulig pris vil jeg anbefale å ta en titt på avtalene vi har på nettsiden vår, trondelagkraft.no. Der kan du enkelt sammenligne de avtalene vi tilbyr til enhver tid. Det er åpent for alle å endre på strømavtalen sin via nettsidene våre, ta eventuelt kontakt med kundesenteret vårt om du trenger noe hjelp til å se over strømavtalen din. Håper du gir oss en sjanse til snu inntrykket! Med vennlig hilsen TrøndelagKraft

Høy strømpris.

Omtale av  Harald F. L

Ny strømpris ble informert om i en e-post. Meget dårlig informasjon om valgmuligheter.

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:58

Hei! Vi beklager for at du opplever informasjonen som dårlig når det kommer til valgmuligheter. Du er alltid velkommen til å ta en prat med oss for å finne en avtale som passer deg. Ønsker deg en god dag. Hilsen oss i Trøndelagkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ekstremt dyrt

Omtale av  Geir L

Fastpris avtale for beboere i TOBB er den dyrest mulige avtale. Ingen bør velge de

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og strømavtale til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft

Trøndelagskraft - manglende kundeservice og salg av dårlige strømavtaler

Omtale av  Arne G

Hei! Har hatt strømavtale hos Trøndelagskraft i mange år. Trodde selv jeg hadde en spot-avtale, men som viste seg å være en såkalt topp 5 variabel avtale. Har nå over lengre tid forsøkt å få klarhet i hvilke "garantier" som ligger bak "Topp 5" (Trøndelagskraft reklamerte med at de skulle være blant de 5 beste strømleverandørene på variabel pris av de store strømleverandørene). Har også bedt om dokumentasjon på om de oppfyller denne lovnaden. Det er tydelig at de sliter med å dokumentere dette og nå får jeg ikke noe respons fra Trøndelagsraft lenger. Jeg forsøker å sende email og ringe, men ingen respons. Det er svært betenkelig at et stort selskap med slik makt overfor privatkunder totalt overser kunders henvendelser. Rydd opp i gamle avtaler. Svar kundene når de forsøker å ta kontakt og legg fram dokumentasjon på de avtaler dere selgr/har solgt.

TrøndelagKraft har 62 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til TrøndelagKraft mener

TrøndelagKraft

Har tilegnet profilen
TrøndelagKraft deltar på Bytt.no

TrøndelagKraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
TrøndelagKraft besvarer omtaler

TrøndelagKraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
TrøndelagKraft henter ikke inn tilbakemeldinger

TrøndelagKraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR