Ustekveikja Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode priser og de som jobber der er helt fantastiske😊
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig melding. Vår viktigste jobb hver dag er å yte god service til kundene våre :)
Etter bruddet med eksen, så i en aller annen miks up med min e-faktura, så endte jeg opp med å betale strømmen til eksen min, på hennes nye adresse. Sendte en mail etter kredinor kravet kom i posten, forundret som jeg var over kravet, så forstod jeg hva som gjorde at jeg hadde fått det. I mailen så forklarte jeg hva som hadde skjedd og hva kan vi gjøre for å fikse dette, fikk en mail om å ta kontakt med dem pga de trengte noen bekreftelser\svar på noen spørsmål. mest effektive og hyggeligste kundeservice samtalen jeg har hatt! Hun hadde alt klart, konkret med sine spørsmål om flytting av diverse og eventuelt hva som jeg måtte gjøre om det ikke var mulig slik vi planlegger nå osv osv. 30 sek etter at hun tok telefonen var alt over og 20kg lettere med et stort smil og en følelse av at dette er et selskap som faktisk bryr seg. Takk, gode forhold lønner seg!
Hei Erik, tusen takk! Kundeservice er det viktigste vi gjør hver dag, og da er det gøy å få så god tilbakemelding.
Har alltid fått svar på det jeg lurer på og dem er høflige og forståelige.
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi blir glad for å høre at du er fornøyd med oss!
Skulle prøve Ustekveikja Energi etter å ha vært hos samme el selskap i ca. 15 år. Ustakveikja klarte ikke å levere første faktura til meg og jeg fikk et gebyr på 70 kr. oven i regning på 35 kr. Som de ville ikke trekke tilbake for å imøtekomme den nye kunden. Så det ble ikke en plass for en god opplevelse av Ustakveikja. Ikke akkurat kundevennlig i mitt tilfelle. Så det "ble en veldig kort ubehagelig affære". Nå har jeg gått over til et andet selskap. Som jeg håper holder de neste 15 år eller mer.
De kritiserer andre konkurrenter, og unnskylder på slutten av samtalen at de vil bare gjøre oss oppmerksom på hvordan strømselskapet mitt holder på. Det syntes jeg er dårlig holdning.
Hei Silje! Vi beklager at du opplevde vår henvendelse som dårlig. Vår hensikt var absolutt ikke å kritisere våre konkurrenter, snarere å gjøre deg som kunde oppmerksom på at det finnes mange varianter av ulike kampanjeavtaler i strømmarkedet. Flere kunder har selv kontaktet oss fordi de føler seg lurt etter å ha byttet, og ikke har fått den prisen de er lovet. Sammenlignet med mange av strømleverandørene i Norge leverer vi med stabilt lave påslag og lave fastbeløp. Vi takker for din tilbakemelding og for at vi har fått levere strøm til deg - og håper du vil vurdere å komme tilbake til oss ved en senere anledning.
Ustekveikja ligger jevnt over blant de billigste leverandørene. Og i en verden hvor alt ellers er likt, føles Ustekveikja, med sitt navn, sin dialekt og sin raske og personlige service, som noe langt hyggeligere enn kjønnsløse strømgiganter som Norgesenergi etc. Anbefales varmt.
Hei Bjarte, Tusen takk for at du er fornøyd med oss. Kundeservice er det viktigste vi gjør hver dag - og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes! Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Ustekveikja er befriende annerledes. Bare navnet er jo nok til å smile litt. Har vært kunde i 10 år, og jeg føler at jeg har en koselig strømleverandør, faktisk.