Ustekveikja Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å komme i kontakt med, svarer personlig oh hyggelig på henvendelser. Er ikke involvert i vindindustri slik svært mange andre selskaper er.
Hei Sigrid, tusen takk for hyggelig omtale. Kundeservice er viktig for oss - og vi mener selv at vi har de beste folkene der! Hilsen Ustekveikja/Siv
Meget fornøyd kunde 👍🏻👍🏻👍🏻. Passa på når konkurrent prøvde å få meg over . Takk for at dere var våkna og tog kontakt 👍🏻👍🏻
Hei Jonas, takk for god tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss. og at du tar deg tid til å si det! Ha en god helg! mvh Ustekveikja/Siv
Har hatt de nå en lengere periode, og har vært veldig fornøyd! Ingen tull med fakturaer og skjulte påslag! Byttet til fastpris for en dag siden for å unngå toppene til vinter, hos en annen leverandør, men med bismak. Men! En hyggelig kar ringte opp og fikk ordnet sånn at når fastpris avtalen går ut, så for jeg Ustekveikja tilbake :) Må påpeke fin logo og kult navn!
Da utenlandskablene ble et faktum var kunderådgiverne hos Ustekveika ryddige og flinke. Det medførte at jeg byttet til fastpris som den gang lå en god del høyere enn spotpris. Det kan man si har lønnet seg mange ganger. Det motsatte var tilfelle hos feks LOS.
Hei Trine, takk for hyggelig tilbakemelding. I etterpåklokskapens navn er det nok mange som kunne ønske at de gjorde som deg den gangen. Ha en riktig god sommer. Hilsen oss i Ustekveikja.
Jeg har hadt ustekveikja før,og har det nå og er like fornøyd.De leverer når de skal og aldrig noe tull.De har oså utenom strøm prosenter på forskjellige ting på Geilo.
Hei Roy, og takk for god tilbakemelding. Husk at om det skulle det være noe er vår kundeservice lett å nå både på telefon, epost og chat. Hilsen Ustekveikja/Siv
Ustekveikja ville ha meg tilbake som kunde etter at jeg hadde byttet til Fjordkraft. Bindingstiden var 6 mnd, noe de var klar over. Alikevel meldte de flytting fra Fjordkraft før det var gått 6 mnd, som resulterte i trussel fra Fjordkraft om oppsigelsesgebyr. Jeg valgte å fortsette med Fjordkraft ut bindingstiden, men allikevel får jeg regning på nesten 200 kr fra Ustekveikja. Det er stor rift om å kapre kunder, men når det går utover kundene de vil kapre, skyter de seg selv i foten
Hei Eystein, vi beklager om det har skjedd en feil fra vår side her. Ta gjerne direkte kontakt med oss, så skal vi se på saken din og selvsagt få rettet opp i det. mvh Ustekveikja/Siv
Priser ligger midt på treet,men er godt fornøyd med behandlingen jeg får, og raske svar på spørsmålene jeg måtte ha. Skiftet fra variabel takst til markedskraft etter at strømprisene begynte å rase oppover. Aha opplevelse.
Hei Arild, takk for at du roser vår kundeservice. Det har vært en travel vinter for vårt kundesenter, og jobben de gjør hver dag er kjempeviktig! Hilsen Ustekveikja/Siv