Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med dagens tekniske løsninger klarer allikevel ikke Vibb å sende ut månedlige fakturaer. Ut av årets 7 måneder har man fått regning fra Vibb 3 ganger. Synes dette er for dårlig og lite tillitvekkende.
Var ute tidlig og sikret med prisgaranti på 3 år (0kr påslag, 0kr månedspris). Fungerer utmerket. Ser de har trukket tilbake prisgarantien, men det påvirker ikke meg før om ca 2år så jeg lever veldig fint med nåværende avtale, takk :)
Sender ut inkassokrav til Kredinor via digipost for regninger som allerede er betalt innen rett tid. Man får ikke ringt Vibb- Men de skal tvinge deg til å betale dobbelt opp for strøm du har betalt fra før.
Strøm har blitt dyrere med vibb. Har kommet med påslag som ikke harmonerer, og holder ikke som lovet.
En velfortjent ⭐️ for at dere går bort fra konseptet med "selvsagt ingen påslag og månedspris" og at app er en ekstratjeneste. Vurderer STERKT å bytte snarest.
Veldig informativ app og gunstig pris, sanntids forbruksoversikt og gjennomfakturering av nettleie. Mye bra her! Så får vi se an prisutviklingen om et år..
Blir nå påtvunget en app jeg ikke ønsker og prisen stiger.