Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
0 i påslag, betaler bare for ekstratjenester jeg trenger
Forventet mer av en app som koster meg nesten kr. 500 i året, og som gir Vibb mange millioner i inntekt i året (5 mill. per 10k kunder). App'en er uferdig og mye dårligere enn andre strøm/nettselskaper som f.eks. Elvia eller Hafslund. Om ikke Vibb kan sammenligne seg med disse kan de heller ikke ta seg betalt. Det virker uredelig å kreve betaling for informasjon om løpende forbruk og kostnader, som nettselskapet uansett formidler gratis til alle sine kunder. Dette er et dårlig skjult månedsgebyr og gir en dårlig smak i munnen (føler meg litt lurt). Med dagens strømpriser er det kritisk for de fleste å ha løpende informasjon om strømpriser og forbruk og enhver prissammenligning mot andre leverandører må inkludere dette månedsgebyret når konkurrentene gir informasjonen gratis.
Har du strøm to steder, må vi betale for to abonnenter for å se detaljer på begge..39kr for å få se hvor mye strøm du bruker og skal betale til selvskapet. Appen er uoversiktlig, og når du endelig blir vant til den, bytter de totalt utseende inni appen. Lite imponert av kundeservice, den ene gangen jeg trenge hjelp til noe.
Vibb tilbyr den eneste fornuftige strømkontrakt, nemlig intet påslag på sporpris, intet månedlig "gebyr", ingen andre "produkter" som du "bare må ha" og selvsagt etterskuddvis fakturering for jeg låner ikke penger til kraft- og strømselskap.
Smartlading er bare bløff! Starter og lade og stopper ikke med det før batteriet er fult. Tar aldri hensyn til prislappen.
Enkel faktura som viser Nordpool markedspris og (ingen) påslag
Bruker vibb-strøm både hjemme og på landet. m.hj. av appen fåes informasjon jeg har bruk for.