Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel og grei strømleverandør. God kundeservice både på telefonen og mail.
Enkelt/oversiktlig uten påslag, og lang vilkårstid
Oversiktlig og bra app. Dei er mer kundevennlig enn Tibber.
Vibb får gode omtaler, jeg sparer penger og det er svært lett å bytte strømavtale!
Vel de er ikke tilgjengelige på mobil eller nett . Jeg fpr heller ikke noen oversikt over forbruk . Siden i september kommer kravet pr vipps . Jeg har vippset pengene og ligger på 3700-4000 kr pr mnd Nå i desember var regningen på 5900. Vi er tre voksne mennesker der , Dette er hus nr 2 i (anonymisert adresse) 4626 Krsand Hus nr 1 er (anonymisert adresse) 3437Lye ( Bryne ) der har vi Lyse elselskap Vil jeg kunne spare noe på å ha begge hus på Lyse tro?
Ikke så billig som de utgir seg for å være når man på vinteren er bortreist opp til to uker og dermed ikke dusjer mer enn to ganger i løpet av to uker, samt har litt svak varme i stuen. Som kunde får man faktisk høyere strømregning når man kommer hjem som enslig beboer i et lite hus En annen i familien bruker høy strømforbruk hver dag, klesvask tre ganger om dagen , varmekabler i alle gulver, samt matkoking opp til to timer hver dag og får mindre strømutgifter på vinteren enn jeg som enslig som omtrent ikke bruker noe strøm eller varmt vann i løpet av en måned. Merkelig, synes jeg som kunde. Jeg vurderer å skifte leverandør.
Vi byttet til Vibb fordi de skulle være billigere, men synes det var sleipt å kreve et ekstra månedlig beløp for å kunne se eget forbruk. Med dagens strømpriser bør det være lovpålagt å gi kunder innsyn i hvor mye strøm vi bruker!