Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt/oversiktlig uten påslag, og lang vilkårstid
Oversiktlig og bra app. Dei er mer kundevennlig enn Tibber.
Vibb får gode omtaler, jeg sparer penger og det er svært lett å bytte strømavtale!
Vel de er ikke tilgjengelige på mobil eller nett . Jeg fpr heller ikke noen oversikt over forbruk . Siden i september kommer kravet pr vipps . Jeg har vippset pengene og ligger på 3700-4000 kr pr mnd Nå i desember var regningen på 5900. Vi er tre voksne mennesker der , Dette er hus nr 2 i (anonymisert adresse) 4626 Krsand Hus nr 1 er (anonymisert adresse) 3437Lye ( Bryne ) der har vi Lyse elselskap Vil jeg kunne spare noe på å ha begge hus på Lyse tro?
Ikke så billig som de utgir seg for å være når man på vinteren er bortreist opp til to uker og dermed ikke dusjer mer enn to ganger i løpet av to uker, samt har litt svak varme i stuen. Som kunde får man faktisk høyere strømregning når man kommer hjem som enslig beboer i et lite hus En annen i familien bruker høy strømforbruk hver dag, klesvask tre ganger om dagen , varmekabler i alle gulver, samt matkoking opp til to timer hver dag og får mindre strømutgifter på vinteren enn jeg som enslig som omtrent ikke bruker noe strøm eller varmt vann i løpet av en måned. Merkelig, synes jeg som kunde. Jeg vurderer å skifte leverandør.
Vi byttet til Vibb fordi de skulle være billigere, men synes det var sleipt å kreve et ekstra månedlig beløp for å kunne se eget forbruk. Med dagens strømpriser bør det være lovpålagt å gi kunder innsyn i hvor mye strøm vi bruker!
Null påslag og 39kr for appen. Ingen kan slå det. Vår tidligere leverandør ringte dagen etter jeg sa opp der, og da jeg sa hvilken avtale jeg hadde - så sa de at det har de ikke sjangs til å matche! Appen fungerer utmerket; med den informasjonen vi trenger, samt at man kan tilpasse hva man ønsker å se på forsiden. Gjennomfakturering er topp at de tilbyr, og dette fungerer også upåklagelig.