Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De koblet seg på strømmåleren min i noen timer uten min viten og påsto at dette ikke hadde skjedd. Strømselskapet jeg bruker kunne bekrefte dette. Sendte mail for 8 dager siden og har enda ikke fått noe respons fra Vibb. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter! Frarådes på det sterkeste!!!
Retter opp tidligere omtale. Smartlading av elbil fungerer innenfor et bestemt tidsrom (ladeplan) på min model (e up 2015,vw) med ladeboks fra easee (mistenker at begrensningene ligger hos easee), har man i tillegg simkort er det sikkert flere valgmuligheter da man kan koble bilen direkte. Ellers fornøyd med appen, smidig og oversiktlig med alt man trenger av info. Gjennomfakturering (elvia) er et stort +! Trekker én stjerne for litt lang svartid på kundeservice, men dette blir kanskje bedre med tiden
Har prøvd å bytte til dem over en uke nå. De fant ikke strøm nr. mitt, men sa det skulle ordne seg for det. Lastet ned appen( hvor det også står «om vi trenger informasjon kontakter vi deg inne to dag» noe som aldri skjedde venter fortsatt ) Nå har huseier sakt om sitt abonnement og jeg venter fortsatt på svar. Har hatt en dialog med dem, men det tar over 24 timer før de i det hele tatt ser meldingen, pluss at fe slutter på jobb før 1600 i en uke dag. Helt vilt!! Skuffet :/
Begynte en samtale med dem 20.12.22 og har per dags dato 10.01.23 ikke fått noe ordentlig svar. Jeg betalte ved en feil regningen to ganger,og å få de pengene tilbake tror jeg jeg kan se langt etter…. Styr unna!
Her er det ikke mulig å ta kontakt! Sendt mail, chat. Angret på at jeg skiftet til Vibb kanselerte bestiling i app, det virket ikke. Sente mail! Får ikke svar. Ingen plass å ringe!
Nei anbefaler ikke!!! 1500kr+ for ikke mer enn 1 uke? Har fått eFaktara uten forklaring på hvor mye jeg har brukt kun prisen som står og å få vite strømbrukt må du kontakte dem.
Så langt fornøyd da du ikke må betale strøm på forskudd