Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Så langt fornøyd da du ikke må betale strøm på forskudd
Byttet til Vibb med avtale om levering av strøm fra 1.desember og lastet ned appen. Denne appen må jeg betale for, hvis jeg vil vite hva strømmen koster. Er dette lov eller? Hvordan kontakter jeg dem? Har prøvd å ringe men kommer ikke fram. Prøvde chattefunksjonen i går 4. januar, hvor det skulle ta noen timer for å få svar. Nå, ett døgn senere har jeg ikke fått svar. Jeg skal prøve å sende en e-post og håper på svar på den. Det er det siste jeg prøver å gjøre for å oppnå kontakt med dem, før jeg evnt bytter leverandør.
Appen viser ikke riktig oppdatert strømkostnad fra foregående dag. Det er vel også mulig å hente forbruk time for time fra strømmåler? Estimert strømstøtte er også feil i forhold til hva som står i Elvia-appen. Så når det gjelder selve appen så bommer de veldig i forhold til Tibber. Kontaktet kundeservice to ganger på en uke uten å få svar. Det holder ikke. Selve strømprisen er veldig bra.
Elendig kundeservice, vis de svarer tar det opptil en dag og vis det er kritikk eller klage så får du ikke svar. Dem opererer med strømavtaler som skal være spotprisavtale, den har skjulte påslag og gebyrer. I tillegg har dem en ubrukelig app som koster 39,- Kr månen. Har bet dem slette meg som kunde, men er fremdeles registrert i appen en måned etter jeg byttet selskap. Dette er svindel på høyt nivå. PS Dette er en del av Oss Norge gruppen.
Jeg gikk fra tibber der jeg hadde en del dippedutter som ble innkjøpt og koblet til appen. Med vibb ser det nå ut som jeg må kjøpe nye dippedutter hos vibb for å få de samme tingene til å virke, men har prøvd i en uke å få tak i vibb på chat og mail, da det ikke går an å ringe. Da blir jeg oppgitt😡
Har byttet til Vibb i desember. Jeg er fremdeles på vent i Vigg app, vet ikke hvor mye strøm jeg bruker og om hvem jeg har som leverandør i det hele tatt, Vibb eller den gamle leverandøren. Har skrevet til dem flere ganger fom midten av desember og har aldri fått et svar. Vibb virker ganske useriøs og uorganisert så bytter jeg på nytt. Anbefaler ikke å bytte til Vibb.
Appen er katastrofe dårlig. I tillegg til dårlig bruker vennlighet så har appen frosset flere ganger de siste dagene. Kan fort bli retur til Tibber tenker jeg.