Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg trodde ikke det var så viktig med service etter vanlig arbeidstid inntil jeg var nesten tom for for strøm på bilen, og appen fungerte ikke. Bilen var nede på ca 10% da jeg kom hjem og tenkte at jeg skulle lade utenom beste ladetid, men siden jeg ikke kunne komme inn på appen så kunne jeg ikke starte å ladingen. Jeg hadde satt ladetid til 22 - 06, i appen, og trodde siden jeg hadde satt det som ladetid så ville den lade fra kl 22, men den gang ei. Da jeg skulle kjøre til jobben kl 05.15 dagen etter var den forsatt på ca 10%. Jeg fikk ikke svar på mail, insta elller chat før langt på dag, dagen etter.
Jeg har blitt kunde hos Vibb etter å ha blitt overført automatisk fra Elekt. For meg har tilgangen til Vibb-appen vært et problem fra dag 1. Den slutter plutselig å fungere, og ved forsøk på restart får jeg ikke logget meg inn. Vibbs kundeservice må kontaktes hver gang for hjelp til innlogging. Ettersom jeg kun har mulighet til å se strømforbruket mitt gjennom appen, og dessuten betaler ekstra for Vibb+, syntes jeg dette uholdbart og vil følgelig bytte leverandør.
Fin pris, hvis man kan kalle dagens strø det. Men de er trege med å sende faktura. Nå er det midten av måned og faktura er enda ikke klar.
Billig oversiktelig og kort og godt veldig fornøyd. Anbefales
Veldig ok og oversiktlig leverandør. Prisen på strøm er høy over alle steder. Men vibb tar ikke påslag
Via Chat fikk jeg rask og grundig veiledning til å sette opp avtale som ny kunde. Dyktige folk! Inntrykk av at Vibb er et foretak med stålkontroll. Føler meg trygg, og ser frem til veien videre med dem.
Følger litt med på strømpriser, ellers tenker jeg ikke mye over avtalen med vibb, noe som i min bok er bra.