Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har blitt kunde hos Vibb etter å ha blitt overført automatisk fra Elekt. For meg har tilgangen til Vibb-appen vært et problem fra dag 1. Den slutter plutselig å fungere, og ved forsøk på restart får jeg ikke logget meg inn. Vibbs kundeservice må kontaktes hver gang for hjelp til innlogging. Ettersom jeg kun har mulighet til å se strømforbruket mitt gjennom appen, og dessuten betaler ekstra for Vibb+, syntes jeg dette uholdbart og vil følgelig bytte leverandør.
Fin pris, hvis man kan kalle dagens strø det. Men de er trege med å sende faktura. Nå er det midten av måned og faktura er enda ikke klar.
Billig oversiktelig og kort og godt veldig fornøyd. Anbefales
Veldig ok og oversiktlig leverandør. Prisen på strøm er høy over alle steder. Men vibb tar ikke påslag
Via Chat fikk jeg rask og grundig veiledning til å sette opp avtale som ny kunde. Dyktige folk! Inntrykk av at Vibb er et foretak med stålkontroll. Føler meg trygg, og ser frem til veien videre med dem.
Følger litt med på strømpriser, ellers tenker jeg ikke mye over avtalen med vibb, noe som i min bok er bra.
Grei app som gir god info om forbruk og priser, dekker mitt behov.