Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det første jeg så når jeg fikk tilgang til appen 9/9 - den dagen de begynte å levere strøm til meg, var at de har registrert feil adresse og målernummer på meg. Og det var selvsagt ikke mulig å få tak i kundeservice fredag kveld. IKKE imponert så langt!
burde vært mye tydeligere opplyst at man må ha en app for å få oversikt over forbruket etc. og at denne koster kr 39. De fleste andre selskap har "din side" med slike opplysninger, uten ekstra kostnader.
Lett å bytte til Vibb. Bra app med god oversikt til enhver tid.
God service veldig enkelt å bytte strøm leverandør
Enkel og ryddig prosess som ny kunde. Her er det ingen påslag av skjulte tillegg. Jeg hadde en strømavtale hvor det kom stort påslag.
Lett å bestille på nett. Gikk inn vi Forbrukerrådets side og klikketvidere.
Helt greit mindre man betaler bedre er det, så detta går sikkert bra