Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er svaksynt og jeg klarer så hvidt og skrive da dette er veldig tungvint for meg og man kan ikke ringe dem jeg satt i 3 dager og ventet med og få svar på chatten jeg syntes ikke dette er akseptabelt når man skal drive med kundebehandling i 2023
Man kan ikke gjøre noe som helst i appen fra før, men den viste hvertfall nåværende pris.. Etter oppdateringen får du ikke en gang se hvor mye strømmen koster - uten å betale 40kr mnd for å se det da selvfølgelig. Burde være et krav at man som kunde får oversikt over prisen på produktet som blir solgt til deg.
Virker på meg som de ønsker det beste for kunden. Ingen unødige påslag. Betaler kun for det jeg får.
Så lang har Vibb vært en svært god leverandør. Prisene er normale og avtaten forutsigbar. Ikke noe forsøk på å selge tilleggsprodukter eller overføinger til andre avtaler. Godt fornøyd med Vibb og anbefaler andre å flytte over til dette selskapet. Appen til Vibb er god og enkelt å forstå.
Byttet fra Lyse til Vibb men endte opp med dyrere regning og null innsikt i hva som er grunnen. Brukte til sammen 5kr i strøm men fikk skyhøy regning som var utenom nettleien også. Bytter tilbake til Lyse.
Veldig fornøyd med å slippe å betale for mer enn forbruket mitt. Ingen påslag, ingen månedlige avgifter (med mindre man laster ned appen) og ingen bindingstid. Får én faktura med både strøm og nettleie. Etterskuddsfakturering. Enkelt og greit 😊
Vi ble tvangsflyttet fra Talkmore strøm til Vibb som har sendt oss faktura på feil adresse. De svarer ikke på telefon. Kommer til å bytte med en gang.